chris schreef:Ben toch benieuwd of er meer mensen van het forum meegaan
Voor zover nog niet opgemerkt, mijn echtgenote en ik + wat familieleden zijn van de partij...
Er schijnen overigens nog maar 6 plekken beschikbaar te zijn van de 120...
chris schreef:Ben toch benieuwd of er meer mensen van het forum meegaan
.Tussen door werd de Springbank-The Blues edition met het nieuwe boek van Hans Offringa door zijn zoon Sietse geintroduceerd waarbij de kapitein van het schip een fles en een exemplaar kreeg(staat nu ook bij mij in de kast).In Durham werden we met koffie en thee in de Three Tuns hotel onthaald waarna we Durham konden bezoeken,tussen 1200 en 1400uur was er een uitgebreid warm en koud buffet.
.
chris schreef:Vanmiddag thuis gekomen van een FANTASTISCHE Whisky op zee minicruise.![]()
....
MadMaster schreef:chris schreef:Vanmiddag thuis gekomen van een FANTASTISCHE Whisky op zee minicruise.![]()
....
He Chris, we zullen ongetwijfeld om elkaar heen hebben lopen draaien afgelopen vrijdagavond, maar heb je niet mogen spreken. Ik was degene die zaterdagavond riep dat Caperdonich eind vorig jaar afgebroken was, wat Jan kennelijk nog niet wist...
Ben het wel met je verhaal eens, op die Springbank Blues na dan.
Die vind ik niet echt spectaculair...
chris schreef:MadMaster schreef:chris schreef:Vanmiddag thuis gekomen van een FANTASTISCHE Whisky op zee minicruise.![]()
....
He Chris, we zullen ongetwijfeld om elkaar heen hebben lopen draaien afgelopen vrijdagavond, maar heb je niet mogen spreken. Ik was degene die zaterdagavond riep dat Caperdonich eind vorig jaar afgebroken was, wat Jan kennelijk nog niet wist...
Ben het wel met je verhaal eens, op die Springbank Blues na dan.
Die vind ik niet echt spectaculair...
Zo zie je maar weer dat smaken verschillen en is maar goed ook,ik zat bij de gebroeders van der Bunt aan tafel .![]()
Dus we zaten hemelsbreed 4 meter van elkaar.

I_SPEY schreef:Misschien 'n aardig idee om zoiets te organiseren met onze (vaste) forumleden. Wie weet, maar als ik jullie verhalen zo hoor, krijg ik daar best wel zin in
MadMaster schreef:I_SPEY schreef:Misschien 'n aardig idee om zoiets te organiseren met onze (vaste) forumleden. Wie weet, maar als ik jullie verhalen zo hoor, krijg ik daar best wel zin in
Ik denk dat dan een aparte ruimte voor de whisky proeverijen een probleem wordt, die krijg je niet zo maar.
En in de publieke bar met je whiskies aan komen is niet toegestaan en ook niet door de whiskyliefhebbers gewenst met die herrie er om heen, denk ik...

macoffringa schreef:Ik ken die jongen die de fles aan de kapitein overhandigde ...

macoffringa schreef:Ik ken die jongen die de fles aan de kapitein overhandigde ...

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten