Laphroaig expressies en bottelingen
Re: Laphroaig expressies en bottelingen
Als ik gegevens heb ingevoerd krijg ik de melding dat verwerking even kan duren en wordt dan teruggestuurd naar betaalmogelijkheden. Dat lijkt me niet goed?
0 x
Ik heb 5 minuten geleden nog een CS kunnen bestellen, dus naar mijn idee zijn die nog niet uitverkocht. Ging nu in 1x goed allemaal trouwens.
0 x
De site lijkt het nu (eindelijk) inderdaad prima te doen, zowel de Cairdeas en CS zijn nog te bestellen 

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Tot zover gelukt.
Nu de bevestigings mail nog even afwachten.
Nu de bevestigings mail nog even afwachten.
0 x
Hier vanuit mijn vakantieadres in de UK ook gelukt.
2x Cairdeas en 1x CS
Alleen Paypal lukte in eerste instantie niet.
2x Cairdeas en 1x CS
Alleen Paypal lukte in eerste instantie niet.
0 x
Ik heb een CS betaald met creditcard. Daarna kreeg ik een vage foutmelding. Geen bevestigingsmail gehad, mijn creditcard is wel belast met het bedrag incl shipping. Dus maar een mail gestuurd..
2 x
Wat een schrijnend amateurisme in het geval van iets wat eigenlijk kinderspel zou moeten zijn.
1 x
Nickolaas schreef:Ik heb een CS betaald met creditcard. Daarna kreeg ik een vage foutmelding. Geen bevestigingsmail gehad, mijn creditcard is wel belast met het bedrag incl shipping. Dus maar een mail gestuurd..
Zelfde hier. Kreeg op Facebook van hen het antwoord dat ik maar even aan het order-team moest vragen of het geheel wel goed doorgekomen was. Ik denk alleen wel dat die een week lang door alle mailtjes heen moeten spitten

0 x
Joris schreef:Nickolaas schreef:Ik heb een CS betaald met creditcard. Daarna kreeg ik een vage foutmelding. Geen bevestigingsmail gehad, mijn creditcard is wel belast met het bedrag incl shipping. Dus maar een mail gestuurd..
Zelfde hier. Kreeg op Facebook van hen het antwoord dat ik maar even aan het order-team moest vragen of het geheel wel goed doorgekomen was. Ik denk alleen wel dat die een week lang door alle mailtjes heen moeten spitten
Haha, ook ik kreeg net dezelfde reactie via FB
0 x
- Reichenbach
- Moderator

Laat maar, veel te veel gedoe. Dan loop ik liever tegen een leuk flesje aan bij een of andere slijter.
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"
Reichenbach schreef:Laat maar, veel te veel gedoe. Dan loop ik liever tegen een leuk flesje aan bij een of andere slijter.
Ik begrijp niet helemaal wat je met "te veel gedoe" bedoelt
, aantal flesjes aanklikken, adres gegevens invullen, 2 muisklikken om te betalen (per creditcard of paypal) en bestelling geslaagt binnen een minuut zonder enige foutmelding 
1 x
Melchior
- Reichenbach
- Moderator

Ik ben nog een beetje ouderwets; zonder paypal en creditcard. Betalen met Ideal vind ik al heel wat.
Bovendien vind ik het veel leuker om fysiek tegen een leuke fles aan te lopen; houdt de onkosten ook een beetje binnen de perken.
Zoeken en kopen via een paar muisklikken op internet is wat dat betreft veel sterieler en geeft niet dezelfde voldoening wanneer je zelf een buitenkansje hebt gevonden. De reis kan minstens zo veel voldoening kan geven als de bestemming.
Bovendien vind ik het veel leuker om fysiek tegen een leuke fles aan te lopen; houdt de onkosten ook een beetje binnen de perken.
Zoeken en kopen via een paar muisklikken op internet is wat dat betreft veel sterieler en geeft niet dezelfde voldoening wanneer je zelf een buitenkansje hebt gevonden. De reis kan minstens zo veel voldoening kan geven als de bestemming.
1 x
Reichenbach schreef:Ik ben nog een beetje ouderwets; zonder paypal en creditcard. Betalen met Ideal vind ik al heel wat.
True, dat geeft inderdaad veel meer voldoening

0 x
Melchior
En voor iedereen die nog steeds probeert de Laphroaig site te berijken zonder succes, bij deze de tip van Laphroaig zelf (van hun FB pagina):
Dear Friends: We understand that some of you are having issues accessing the Cairdeas and Cask Strength website, and we know how frustrating this is. As we’re working on a solution, we want to share advice on how to troubleshoot the issues.
1) Try using different browsers (Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer), as many Friend's have had success switching.
2) Try accessing the site using one of these two links:
https://www.laphroaigcairdeas.com/aap.php
http://www.laphroaigcairdeas.com/aap.php
Please send us a Facebook message if you’re still experiencing issues. Thank you again for your patience,
The Laphroaig Team
Dear Friends: We understand that some of you are having issues accessing the Cairdeas and Cask Strength website, and we know how frustrating this is. As we’re working on a solution, we want to share advice on how to troubleshoot the issues.
1) Try using different browsers (Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer), as many Friend's have had success switching.
2) Try accessing the site using one of these two links:
https://www.laphroaigcairdeas.com/aap.php
http://www.laphroaigcairdeas.com/aap.php
Please send us a Facebook message if you’re still experiencing issues. Thank you again for your patience,
The Laphroaig Team
0 x
Melchior
- Reichenbach
- Moderator

Dat is dan het offer dat door mij gebracht moet worden.MBC schreef:...alleen jammer dat veel whiskies (waaronder waarschijnlijk ook deze 2) nooit een winkel zullen berijken ...
Maar geen nood; het geld blijft op de rekening en kan aan iets anders worden besteed. In plaats van de verzendkosten kan ik wat benzine kopen.
Maar die Laphroaig website; waarschijnlijk doen ze het er om. Als je eindelijk een paar flesjes hebt bemachtigd heb je ook het gevoel dat je wel heel erg veel geluk hebt gehad dat je ze hebt kunnen en mogen bemachtigen.
1 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”