Laphroaig expressies en bottelingen

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Lakervt
Senior
Senior

Re: Laphroaig expressies en bottelingen

Ongelezen berichtdoor Lakervt » 29 Jul 2017, 15:32

Als ik gegevens heb ingevoerd krijg ik de melding dat verwerking even kan duren en wordt dan teruggestuurd naar betaalmogelijkheden. Dat lijkt me niet goed?
0 x

Joris
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Joris » 29 Jul 2017, 15:56

Ik heb 5 minuten geleden nog een CS kunnen bestellen, dus naar mijn idee zijn die nog niet uitverkocht. Ging nu in 1x goed allemaal trouwens.
0 x
Afbeelding

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 29 Jul 2017, 16:27

De site lijkt het nu (eindelijk) inderdaad prima te doen, zowel de Cairdeas en CS zijn nog te bestellen :hoera
0 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Freddy » 29 Jul 2017, 16:56

Tot zover gelukt. :|
Nu de bevestigings mail nog even afwachten.
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

andre8x8
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor andre8x8 » 29 Jul 2017, 18:19

Hier vanuit mijn vakantieadres in de UK ook gelukt.
2x Cairdeas en 1x CS

Alleen Paypal lukte in eerste instantie niet.
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 29 Jul 2017, 19:32

Ik heb een CS betaald met creditcard. Daarna kreeg ik een vage foutmelding. Geen bevestigingsmail gehad, mijn creditcard is wel belast met het bedrag incl shipping. Dus maar een mail gestuurd..
2 x
Afbeelding

Tottenham
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Tottenham » 29 Jul 2017, 19:57

Wat een schrijnend amateurisme in het geval van iets wat eigenlijk kinderspel zou moeten zijn.
1 x

Joris
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Joris » 29 Jul 2017, 21:20

Nickolaas schreef:Ik heb een CS betaald met creditcard. Daarna kreeg ik een vage foutmelding. Geen bevestigingsmail gehad, mijn creditcard is wel belast met het bedrag incl shipping. Dus maar een mail gestuurd..

Zelfde hier. Kreeg op Facebook van hen het antwoord dat ik maar even aan het order-team moest vragen of het geheel wel goed doorgekomen was. Ik denk alleen wel dat die een week lang door alle mailtjes heen moeten spitten :domdom
0 x
Afbeelding

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 29 Jul 2017, 21:23

Joris schreef:
Nickolaas schreef:Ik heb een CS betaald met creditcard. Daarna kreeg ik een vage foutmelding. Geen bevestigingsmail gehad, mijn creditcard is wel belast met het bedrag incl shipping. Dus maar een mail gestuurd..

Zelfde hier. Kreeg op Facebook van hen het antwoord dat ik maar even aan het order-team moest vragen of het geheel wel goed doorgekomen was. Ik denk alleen wel dat die een week lang door alle mailtjes heen moeten spitten :domdom

Haha, ook ik kreeg net dezelfde reactie via FB :lol: ...
0 x
Afbeelding

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 29 Jul 2017, 21:39

Laat maar, veel te veel gedoe. Dan loop ik liever tegen een leuk flesje aan bij een of andere slijter.
2 x
"Een fles in de week?" - "O nee dokter dat haal ik niet... Een week"

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 29 Jul 2017, 22:26

Reichenbach schreef:Laat maar, veel te veel gedoe. Dan loop ik liever tegen een leuk flesje aan bij een of andere slijter.

Ik begrijp niet helemaal wat je met "te veel gedoe" bedoelt :Scratch , aantal flesjes aanklikken, adres gegevens invullen, 2 muisklikken om te betalen (per creditcard of paypal) en bestelling geslaagt binnen een minuut zonder enige foutmelding :goedgedaan
1 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 29 Jul 2017, 22:38

Ik ben nog een beetje ouderwets; zonder paypal en creditcard. Betalen met Ideal vind ik al heel wat.
Bovendien vind ik het veel leuker om fysiek tegen een leuke fles aan te lopen; houdt de onkosten ook een beetje binnen de perken.
Zoeken en kopen via een paar muisklikken op internet is wat dat betreft veel sterieler en geeft niet dezelfde voldoening wanneer je zelf een buitenkansje hebt gevonden. De reis kan minstens zo veel voldoening kan geven als de bestemming.
1 x

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 29 Jul 2017, 23:06

Reichenbach schreef:Ik ben nog een beetje ouderwets; zonder paypal en creditcard. Betalen met Ideal vind ik al heel wat.
Bovendien vind ik het veel leuker om fysiek tegen een leuke fles aan te lopen; houdt de onkosten ook een beetje binnen de perken.
Zoeken en kopen via een paar muisklikken op internet is wat dat betreft veel sterieler en geeft niet dezelfde voldoening wanneer je zelf een buitenkansje hebt gevonden. De reis kan minstens zo veel voldoening kan geven als de bestemming.

True, dat geeft inderdaad veel meer voldoening :) alleen jammer dat veel whiskies (waaronder waarschijnlijk ook deze 2) nooit een winkel zullen berijken en dan is dit een redelijke "second best" optie, als ze bij Laphroaig eindelijk na een maand aanklungelen eindelijk hun site in de lucht hebben :domdom
0 x
Melchior

MBC
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor MBC » 29 Jul 2017, 23:10

En voor iedereen die nog steeds probeert de Laphroaig site te berijken zonder succes, bij deze de tip van Laphroaig zelf (van hun FB pagina):

Dear Friends: We understand that some of you are having issues accessing the Cairdeas and Cask Strength website, and we know how frustrating this is. As we’re working on a solution, we want to share advice on how to troubleshoot the issues.

1) Try using different browsers (Chrome, Firefox, Safari, Internet Explorer), as many Friend's have had success switching.

2) Try accessing the site using one of these two links:
https://www.laphroaigcairdeas.com/aap.php
http://www.laphroaigcairdeas.com/aap.php

Please send us a Facebook message if you’re still experiencing issues. Thank you again for your patience,
The Laphroaig Team
0 x
Melchior

Reichenbach
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Reichenbach » 29 Jul 2017, 23:12

MBC schreef:...alleen jammer dat veel whiskies (waaronder waarschijnlijk ook deze 2) nooit een winkel zullen berijken ...
Dat is dan het offer dat door mij gebracht moet worden. :bigsmile

Maar geen nood; het geld blijft op de rekening en kan aan iets anders worden besteed. In plaats van de verzendkosten kan ik wat benzine kopen.

Maar die Laphroaig website; waarschijnlijk doen ze het er om. Als je eindelijk een paar flesjes hebt bemachtigd heb je ook het gevoel dat je wel heel erg veel geluk hebt gehad dat je ze hebt kunnen en mogen bemachtigen.
1 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”