tsja, ik dacht dat alle bankrekeningen omgenummerd moesten worden met IBAN en BIC zodat er makkelijker binnen europa besteld en geleverd kon worden.....
uit de gedachte van 1 europa, 1 economie, 1 markt.
uit de gedachte van 1 europa, 1 economie, 1 markt.
André schreef:Zo dichtbij en toch zo ver weg......ook ik heb de ervaring dat ze me graag als klant willen maar met een adres in duitsland...
tsja, ik dacht dat alle bankrekeningen omgenummerd moesten worden met IBAN en BIC zodat er makkelijker binnen europa besteld en geleverd kon worden.....uit de gedachte van 1 europa, 1 economie, 1 markt.
Caledonians schreef:Heb naar aanleiding van bovenstaande Whiskyzone een mailtje gestuurd maar ik kreeg als reactie dat verzenden naar Nederland helaas niet mogelijk was.
piccaskstrength schreef:Niet verrekenen geldt als een overtreding. En wellicht dat veel Duitse webshops zich niet willen branden aan een dergelijk avontuur, noch de moeite willen nemen om een verrekening te doen plaatsvinden.

MBC schreef:caskstrength schreef:Niet verrekenen geldt als een overtreding. En wellicht dat veel Duitse webshops zich niet willen branden aan een dergelijk avontuur, noch de moeite willen nemen om een verrekening te doen plaatsvinden.
Enig idee of deze regels voor Duitsland dan anders zijn dan voor b.v. Belgie of Engeland? Waar het in Duitsland inderdaad eerder regel is dat ze niet "over de grens" leveren is het in Belgie/Engeland eerder andersom, ik kom daar nauwelijks webshops tegen die niet naar NL verzenden. Blijft toch een vreemde markt dat Europa
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 85 gasten