Khajuraho schreef:Kortom kan men een definitie vaststellen van een flipper ?
Belangrijke eigenschap van flippen: kopen en heel snel daarna doorverkopen met winst. Dezelfde dag soms nog.
Khajuraho schreef:Kortom kan men een definitie vaststellen van een flipper ?
thijs100 schreef:Khajuraho schreef:Kortom kan men een definitie vaststellen van een flipper ?
Belangrijke eigenschap van flippen: kopen en heel snel daarna doorverkopen met winst. Dezelfde dag soms nog.

Jonadawi schreef:thijs100 schreef:Khajuraho schreef:Kortom kan men een definitie vaststellen van een flipper ?
Helemaal mee eens maar om in het voorbeeld van de marsala 14 te blijven. Als de verkoper binnen de retail prijzen blijft al waren die aan de hoge kant mag je dan zo een persoon beschuldigen?
Of moeten wij straks onze bonnen inscannen en naar een moderator sturen.

Ashley schreef:En wanneer is het niet meer flippen dan? Na 1 week, 1 maand, 2 maanden?
Ik begrijp de frustratie, maar is die minder als een fles na 2 maanden oid word verkocht.
Hoe ga je daar een tijdsbestek aan geven?

Ashley schreef:En wanneer is het niet meer flippen dan? Na 1 week, 1 maand, 2 maanden?
Ik begrijp de frustratie, maar is die minder als een fles na 2 maanden oid word verkocht.
Hoe ga je daar een tijdsbestek aan geven?
Ashley schreef:De leden van dit forum weten heus wel wanneer een fles te duur word aangeboden.
Zodra er een vraag is naar een fles word hij doorverwezen naar een of ander website die goedkoper is.
Ik denk dat dat flippen hier wel meevalt. Ze krijgen de kans niet om die fles hier te verkopen want er zijn genoeg leden die er als de kippen bijzijn om hun mening daarover te geven.

Len schreef:Heb daarnet nog zo'n GlenDronach 14yo Marsala cask finish gekocht voor €75. Moet ik die nu flippen of niet?
(Ze zijn er dus nog!)
thijs100 schreef:Khajuraho schreef:Kortom kan men een definitie vaststellen van een flipper ?
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten