Mooi man.
Grappig dat zo veel mensen denken dat het bourbon is.
Voor mij is het een Classic single grain op sherry.
Maar de sherry invloed is niet zo heel groot. Hij mist dat dirty randje nog een beetje.
Ik zie een paar hele mooie en goede notes.
Maar ook scores die nergens over gaan. Gaat alle kanten op.
Dus wat dat betreft is het weer een geslaagde sample.
Maar nu ik zo lees en de puzzelstukjes op zijn plaats vallen kan ik mezelf wel voor m'n kop slaan dat ik niet heb geraden welke het is

WhiskydudesWhisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash