Ik had graag willen gaan want het is me vorig jaar prima bevallen. Maar het is me dit jaar helemaal ontschoten eigenlijk

defeatless schreef: Ik ben er overigens de zondag middag. Zullen we een kleine meeting maken? Zou ik in ieder geval wel leuk vinden. Ik heb naast Turfsmurf nog nooit iemand ontmoet van het forum![]()

defeatless schreef:Zojuist terug gekomen! en dus nog lichtelijk in kennelijke staat![]()
Fantastische middag gehad. Het was gezellig druk en de sfeer was heerlijk. Overal goed geholpen en uitgebreid kunnen kletsen.
Super toppers gehad, naast RvdB waren dat: Bunna 25 yo OB, Millstone 20yo, The quiet man 12yo (daar moesten we even voor kletsen, maar d'r ging wel een sample flesje open), Festival botteling van Glenfarclas (alleen 2x te duur (115 euro voor een 10yo)) en een Clynelish '08 vW.
Ook nog een flinke tijd staan kletsen bij Amrut, samen met RvdB. Amrut had een fles mee (de enige in NL) waarbij ze iets geks hadden gedaan. Het was een Sherry butt, deze hadden ze vol gedaan met sinaasappelschillen, 3 maanden laten liggen, geleegd en daarna 3 jaar single malt erop gelegd. Ik zou zweren dat het een rum was.... Maar erg smakelijk.
Verder een kleine tasting-sessie gehad van Montifaud cognac. Zeer goede kwaliteit, waarbij de XO silver (67 euro) eruit sprong in prijs kwaliteit. De EXTRA JENS (40yo) was ook erg goed, maar toch 176 euro. Overigens was de '76 subliem, maar niet te koop.
Bij de laatste ronde nog even staan kletsen met de immer sympathieke jongens van Glendalough. Veel belovende jongens, maar ik denk dat ze het wel waar gaan maken. En toen was het eigenlijk alweer tijd om te gaan. Dus we vroegen er nog eentje voor onderweg. In Ierland doen ze dat zo:
Nu moeten we deze zomer alleen nog even de belofte waarmaken dat we langskomen.... Dus ik geloof dat onze vakantie geregeld is

Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten