Cor - Vinabc schreef:Laten we het niet spannender maken dan nodig is. Er is nog geen bericht dat ie er nu uitgaat. Mogelijk in de toekomst, maar tot die tijd gewoon vs genieten. En voor wie toch wil hamsteren ..... Let me know

Helemaal mee eens, hoewel Stewart het gisteravond ook niet keihard ontkende. Hij gaf aan dat er voorzichtig omgegaan moet worden met de voorraad die er nog is. De Revival noemde hij in feite een slachtoffer van het eigen succes.
Nu is de Allardice een stuk minder populair dan de Revival ooit is geweest, dus is er best kans dat Glendronach dat productiegat van 5/6 jaar kunnen overbruggen. Maar als we met z'n allen opeens de Allardice gaan hamsteren, denk ik dat Glendronach op een bepaald moment genoodzaakt is om ook de 18 tijdelijk uit de lineup te verwijderen. Mocht het zo ver komen, dan kunnen ze tegen die tijd waarschijnlijk de 15 jaar oude wel weer op de markt brengen met distillaat uit 2002/2003. Ik denk ook dat Glendronach altijd wel een mooie core range met age statement whiskies zal houden. Of dat nou 12, 18 en 21 is, of 12, 15 en 21, of misschien op den duur zelfs 12, 15 en 18.