Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Een onderwerp past niet onder een van de andere rubrieken maar heeft wel "iets" met Whisky te maken. "Iets" mag ruim worden uitgelegd. In "Gezellig aan de bar..." is plaats voor ditjes en datjes.

wat die gekke Henri nu weer zegt...

Ben ik het mee eens
23
45%
Vind ik leuk, maar ik kan de duim niet vinden..
1
2%
ik snap het wel, maar ik begrijp het niet
8
16%
Henri.. Ge mot dn bakkus houwe!
12
24%
gezelligheid kent geen tijd, maar dat komt omdat ik niet kan klokkijken..
7
14%

Totaal aantal stemmen: 51

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Wat een gezelligheid de laatste tijd...

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 12 Feb 2016, 17:15

Smokehead schreef:Ik hoop dat dit niet het begin is van een nieuw kliekje. Losers!

Begint zo meer weg te hebben van een orgie... :P
1 x
Affirmanti incumbit probatio

Smokehead
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Smokehead » 12 Feb 2016, 17:22

henri schreef:
Smokehead schreef:Ik hoop dat dit niet het begin is van een nieuw kliekje. Losers!

In dat geval vind ik jou wel bij ons passen... join us! :bigsmile

Ik ga er over nadenken. Ben alvast begonnen met mezelf te like'n. Ik hoop dat dit goed geschreven is.
5 x
Afbeelding

defeatless
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor defeatless » 12 Feb 2016, 18:47

Zal ik dan ook maar meedoen?
Een stel gelijkgestemde mannen op z'n tijd levert toch altijd weer niet te versmaden verhalen op :cool:
0 x

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 12 Feb 2016, 18:57

Ik heb geen idee op welke negatieve discussies je doelt Henri en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nog wel op het forum te vinden, maar lees denk ik nog maar 10% van wat er allemaal geschreven wordt. Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve, dus ik weet niet of dit topic daarvoor bedoeld is. Ik ben ook niet uit op specifieke uitlokking van reacties o.i.d., boeit me niet. Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! De uitlating van Henri zeggen mij dus wel genoeg eigenlijk en verbaasden me ook niet. Ga ik stemmen? Nee! Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt! :hoedaf
4 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 12 Feb 2016, 19:57

1 x
Afbeelding

johan brugge
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor johan brugge » 12 Feb 2016, 20:21

Pellie schreef:Ik heb geen idee op welke negatieve discussies je doelt Henri en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nog wel op het forum te vinden, maar lees denk ik nog maar 10% van wat er allemaal geschreven wordt. Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve, dus ik weet niet of dit topic daarvoor bedoeld is. Ik ben ook niet uit op specifieke uitlokking van reacties o.i.d., boeit me niet. Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! De uitlating van Henri zeggen mij dus wel genoeg eigenlijk en verbaasden me ook niet. Ga ik stemmen? Nee! Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt! :hoedaf

Ik wou dat ik het ook zo had kunnen verwoorden, dan was er misschien minder polemiek geweest. :goedgedaan
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.

Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort

edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 12 Feb 2016, 21:40

Pellie schreef:---8<<-- Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve,---8<--- Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! ---8<--- Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt! :hoedaf

johan brugge schreef:Ik wou dat ik het ook zo had kunnen verwoorden, dan was er misschien minder polemiek geweest.

Wellicht is het een idee dat "jullie" het voortouw nemen en met de juiste inspiratie, kennis en ervaring de zoekenden in het donker kunnen helpen.
Ik zou zeggen gooi er nog eens wat proef notities tegen aan. Verhaal nog eens over jullie eerste kennismaking met de een of andere distilleerderij, blend of independent bottelaar.

Klagen is klagen... of het nu over hoge prijzen is of over een lage sfeer... ik denk dat we er met zijn alle iets aan kunnen doen.
Zowel de oude als de nieuwe garde.

Zal ik zelf ook mijn best voor gaan doen...

:Slainte
5 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 12 Feb 2016, 21:46

thats the spirit!..
o wacht nee, dat zit in mijn glas.. of.. nee.. wacht.. euh..

nouja je snapt het..
dikke like!! :goedgedaan ;)
1 x
Afbeelding

Pellie
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Pellie » 12 Feb 2016, 21:50

edwinedje schreef:
Pellie schreef:---8<<-- Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve,---8<--- Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! ---8<--- Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt! :hoedaf

johan brugge schreef:Ik wou dat ik het ook zo had kunnen verwoorden, dan was er misschien minder polemiek geweest.

Wellicht is het een idee dat "jullie" het voortouw nemen en met de juiste inspiratie, kennis en ervaring de zoekenden in het donker kunnen helpen.
Ik zou zeggen gooi er nog eens wat proef notities tegen aan. Verhaal nog eens over jullie eerste kennismaking met de een of andere distilleerderij, blend of independent bottelaar.

Klagen is klagen... of het nu over hoge prijzen is of over een lage sfeer... ik denk dat we er met zijn alle iets aan kunnen doen.
Zowel de oude als de nieuwe garde.

Zal ik zelf ook mijn best voor gaan doen...

:Slainte

Ik voel me niet aangesproken als je het over 'jullie' hebt hoor. Ik ben niet meer of minder dan de rest!!
1 x

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 12 Feb 2016, 23:55

Ik denk dat dit juist NIET de reden van henri's topic is...
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 13 Feb 2016, 00:07

de enige die zich aangesproken mag voelen ben ik... ik ben de enige die "het snapt, maar het niet begrijpt" - 1 stem zover.. en die is van mij. Daarnaast moet ik van veel van m'n "vriendjes" mn bakkus houwe! maar moet ik ondertussen wel zeggen dat ik ze lief vind en ga ik kusjes uitdelen enzo, wordt mijn standaard expressie betwijfeld en wordt dit een "gekke bek" toebedeeld. Dat alles terwijl een hoop mensen niet kunnen klokkijken, maar wel de tijd van gezelligheid willen meemaken. maar ondertussen krijg ik scheisse over me heen omdat ik 2 foutjes maak in mijn openingstekst terwijl ik nog maar 37 drams op had.. zo flauw.. zwaktebod.. misselijkmakend.. bah.. en dat terwijl niemand een duim geeft maar ondertussen het glaasje wel even aantikt waardoor dit tot zover het/de meeste "geglaasde"topic/poll geworden is in de geschiedenis van dit forum/platform tot nu toe.. poepforum!

:gnif
Laatst gewijzigd door henri op 13 Feb 2016, 00:28, 4 keer totaal gewijzigd.
3 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 13 Feb 2016, 00:13

Zo zie je maar weer. Je weet ook niet wat je aan ze hebt.
Of wat je niet aan ze hebt. Grappen en grollen, maar ondertussen.....
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

henri
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor henri » 13 Feb 2016, 00:18

Pleps,schorriemorrie, gepeupel en schuinmarcheerders.. stuk voor stuk!
0 x
Afbeelding

Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 13 Feb 2016, 00:22

Je vergeet tuig. En voor de Vlamingen onder ons krapuul.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 13 Feb 2016, 00:22

Zodra je Zwolle voorbij bent, COMPLEET andere mentaliteit!
4 x
Afbeelding

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”