Smokehead schreef:Ik hoop dat dit niet het begin is van een nieuw kliekje. Losers!
Begint zo meer weg te hebben van een orgie...

Smokehead schreef:Ik hoop dat dit niet het begin is van een nieuw kliekje. Losers!

henri schreef:Smokehead schreef:Ik hoop dat dit niet het begin is van een nieuw kliekje. Losers!
In dat geval vind ik jou wel bij ons passen... join us!

Pellie schreef:Ik heb geen idee op welke negatieve discussies je doelt Henri en dat wil ik graag zo houden. Ik ben nog wel op het forum te vinden, maar lees denk ik nog maar 10% van wat er allemaal geschreven wordt. Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve, dus ik weet niet of dit topic daarvoor bedoeld is. Ik ben ook niet uit op specifieke uitlokking van reacties o.i.d., boeit me niet. Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! De uitlating van Henri zeggen mij dus wel genoeg eigenlijk en verbaasden me ook niet. Ga ik stemmen? Nee! Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt!

Pellie schreef:---8<<-- Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve,---8<--- Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! ---8<--- Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt!
johan brugge schreef:Ik wou dat ik het ook zo had kunnen verwoorden, dan was er misschien minder polemiek geweest.

/ Mijn Website met mijn Distillery Visits
edwinedje schreef:Pellie schreef:---8<<-- Ik had het laatst nog met een oud forumlid erover dat het forum wel erg veranderd de laatste tijd en niet bijzonder in het positieve,---8<--- Ik wil eigenlijk alleen maar kwijt dat ik het een paar jaar geleden meer naar mijn zin had hier op het forum en ik weet dat er meer mensen zo over denken die dus nu ook veel minder aanwezig zijn. Jammer, maar helaas. Waar het aan ligt weet ik niet, maar hoop dat het ooit nog eens weer omkeert! ---8<--- Ik hoop dat het ooit (voor mij i.i.g.)weer gezellig wordt!johan brugge schreef:Ik wou dat ik het ook zo had kunnen verwoorden, dan was er misschien minder polemiek geweest.
Wellicht is het een idee dat "jullie" het voortouw nemen en met de juiste inspiratie, kennis en ervaring de zoekenden in het donker kunnen helpen.
Ik zou zeggen gooi er nog eens wat proef notities tegen aan. Verhaal nog eens over jullie eerste kennismaking met de een of andere distilleerderij, blend of independent bottelaar.
Klagen is klagen... of het nu over hoge prijzen is of over een lage sfeer... ik denk dat we er met zijn alle iets aan kunnen doen.
Zowel de oude als de nieuwe garde.
Zal ik zelf ook mijn best voor gaan doen...

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 79 gasten