Django schreef:Momenteel een Amrut Fusion (sample).
Niet verkeerd moet ik zeggen (waarom is er geen smiley met een Indiase vlag?).
Django, zie Smilies met vlag.
Django schreef:Momenteel een Amrut Fusion (sample).
Niet verkeerd moet ik zeggen (waarom is er geen smiley met een Indiase vlag?).
GJR schreef:Gisteren voor het eerst na mijn operatie weer eens een whisky gedronken en wel de Bruichladdich Peat. De geur van turf in mijn huis had ik wel gemist. Was de tweede dram uit de fles en smaakte heel anders dan de eerste. Meer prikkelend dan de eerste dram en duidelijk meer rooksmaak dan ik mij van de eerste dram kan herinneren. Planning voor van het weekend eerste dram Johnny Drum en een vergelijk tussen Aberlour 10y en Macallan. Heb er weer zin in.

GJR schreef:... Heb er ook een tasting note van gemaakt en de gepost in Johnny Drum. Is de eerst keer dat ik een notitie post dus schroom niet met advies of commentaar. Kan ik alleen maar van leren. En daarvoor zijn we hier toch ook met zijn allen.

JayDie schreef:Heb me een mooie dram Springbank CS 14yo Jazz Edition ingeschonken. Fles net geopend, dus deze dram beoordeel ik nog niet!
johan brugge schreef:JayDie schreef:Heb me een mooie dram Springbank CS 14yo Jazz Edition ingeschonken. Fles net geopend, dus deze dram beoordeel ik nog niet!
Wat is dan je eerste indruk, JD?

Duurde even, maar nu toch duidelijk een stuk beter dan zijn 7-jarige broertje, die ik ook al erg smakelijk vond 
Lagavulin! schreef:BenRiach 12 yo 'Arumaticus Fumosus' ( thx Jaydie )
Edit : Hoe langer hij hier openstaat en hoe langer ik ruik en proef hoe beter 'ie wordt , dit is echt een lekkere whisky. Dit is een fles die ik zou durven aanschaffen... ware het niet dat er nog een stuk of 10 wachtende voor hem zijn
Lagavulin! schreef:Klinkt goed JayDie, ik ga je restje sample BenRiach Arumaticus Fumosus nuttigen. Zoals ik al zei , ik ben fan!
Nog iets van rumsporen kunnen ontdekken?
)

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten