thijs100 schreef:Toen ik het sample onlangs voor het eerst rook (gewoon even snel rechtstreeks uit het flesje), dacht ik aan een Ier. Maar omdat ik de kwaliteit zo tegen vind vallen, heb ik het idee dat dat niet mogelijk is. Ik schat 'm ook vrij jong in, in tegenstelling tot veel anderen hier.
Maar goed, mijn punt is: heeft er dan (behalve Tom2) niemand aan een iet gedacht?
Nope geen seconde aan gedacht eigenlijk, maar ik ken eigenlijk alleen de Ieren uit '88 en '91 en dat jongere spul rond de 10 a 14 jaar eigenlijk niet (wel eens geproefd, maar was (naar mijn mening) niet boeiend vergeleken die oudjes). Na het lezen van de notes blijf ik overigens denken aan een fruitige Speysider welke overheerst wordt door het hout.
Grtz,
EMalt