dennis schreef:Ik vind echt dat mensen hun forum-id op moeten spelden... Ik stond achter mijn Classic Malts tafeltje en heb het ook heel gezellig gehad. Het was nog gezelliger geweest als ik ook nog wat mensen de hand kan schudden van het forum.
Ik vind het ook altijd jammer om achteraf te horen welke forumleden er waren op het moment dat ik ergens was.
Maar ja.
Ik doe wel meestal mijn "Het Whisky forum" naamplaatje op. John ook trouwens. Die vraagt vooraf altijd of het mag.
Het wordt namelijk niet altijd op prijs gesteld
Stand-houders zouden ook een A4 naambordje van Het Whisky forum op kunnen hangen of op tafel kunnen zetten/leggen. Dan kun je in elk geval als forumlid herkend worden. En het is reclame die wij graag zien.
Maar dat wil niet iedereen en wellicht mag het ook niet overal. Ik heb daar wel iets voor.
Ik kan me voorstellen dat niet alle forumleden met een badge op willen gaan lopen.
Ik kan wel een Word of OpenOffice bestand ter beschikking stellen waarmee je een badge kunt printen. Daar kun je dan je al dan niet je naam en/of gebruiker-id inzetten, uitprinten, uitknippen en in een houder stoppen.
We hebben ook visitekaartjes (Business cards) van het forum (gratis of bijna gratis bij VistaPrint) waar we zo hier en daar "mee strooien".
Daarvan kan ik een JPG, PDF of iets beschikbaar maken die je kunt printen en waarop je dan eventueel je naam kunt schrijven. Dat laatste is niet persé nodig omdat het vooral om je herkenbaarheid als lid van Het Whisky forum gaat.
Dit zijn dan min of meer herkenbare naamplaatjes.
Meningen ?