p_froes schreef:Ha Jock,
Super leuke videos! Ik probeerde op de RSS Feeds van je blog te abonneren, maar ik kan alleen op berichten abonneren. De video's lijken geen berichten te zijn? Misschien is het wat om je videos ook in berichten te zetten. Zo kunnen mensen ook reacties plaatsen op je videos, en kan er via RSS op geabonneerd worden.
Keep it up!
Heb je enig idee hoe ik dat moet doen Pano? Het was een hele worsteling om uberhaupt de video's midden in de blog te krijgen. Dat kostte mij al uren uitzoek werk. Als iemand weet hoe ik mij V-blogs als berichten kan plaatsen dan hoor ik het graag. Maar dan wel graag op begrijpelijke wijze. Niet al teveel technische termen uit de ICT wereld. Zeg gewoon de handelingen die ik moet doen
Jock

.. Maar ik heb het voor elkaar en heb de sjabloon m oeten aanpassen omdat met inbedden de vensters van youtube zo groot werden dat ze over de andere informatie gingen. Met een nieuw sjabloon heb ik de info van volgers etc nu links. Ik hou het zo voorlopig en zal het pas aanpassen als ik een *echte* ICT-er over de vloer heb die mij kan helpen. Ik ben wel erg tevreden met mijn nieuwe camcorder al moest ik wel een extra €300 uitgeven boven de €200 die ik al uitgaf. Maar zelfs achterin de zaak van De Koning waar geen daglicht was, ben ik blij methet resultaat.