The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
bodevami
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 611
Lid geworden op: 28 Feb 2021, 22:49

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor bodevami » 17 Jun 2026, 12:52

Krijg spontaan dorst haha
1 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3106
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: The Glasgow Distillery Co. (1770) expressies

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 17 Jun 2026, 12:54

Cask1988 schreef:Blijft een leuk gezicht :bigsmile

Ik moet nog even wat losse samples maken voor een aantal mensen. Ik verwacht dit weekend alles met de PostNL mee te kunnen geven.


Lekker bezig :duimop

Heel nieuwsgierig naar die Nieuw-Zeelander ook :lekker
1 x


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arjen en 9 gasten