Let wel, alles moet in 1 keer op. Geen 'ik zet (een deel van) het geld aan de kant' antwoorden, je gulle gever wil de resultaten onmiddellijk zien
Creatieve antwoorden zijn welkom
JayDie schreef:Ik zou ook gaan voor meerdere flessen van 30-50 (dertig tot vijftig) euro, maar ik denk dat je bedoelt dat ik maar één fles mag kopen... Pfff... ik heb de kennis van flessen in die prijscategorie niet paraat
![]()
Misschien een oude Glenmorangie of inderdaad iets uit m'n geboortejaar (bv. Port Ellen)

ElwinB schreef:Zoals ik er nu tegenaan kijk, zou ik zoveel mogelijk flessen kopen met een maximale prijs van om en nabij de 40 euro. Dus dan heb je het al gauw over een fles of 12 ongeveer. En dan proberen zo breed mogelijk te selecteren. Ik vind het persoonlijk nog niet nodig om al echt dure flessen aan te schaffen. Bovendien zijn er zoveel mooie whisky's te vinden rond de 40 euro dat ik daar niet nu al boven wil gaan zitten. Bovendien ben ik pas relatief kort(ongeveer een jaar) de single malt whisky's aan het ontdekken.
Misschien dat ik één of twee flessen aanschaf van 60 of 70 euro, maar verder niet. Dus ik zou simpelweg met 500 euro mijn collectie flink gaan uitbreiden om zoveel mogelijk whisky's te kunnen proeven.
Op dit moment zou ik er niet voor kiezen om voor die prijs twee of drie topwhisky's te kopen.
Een lijst met namen kan ik je nu niet geven, want als ik morgen weer een lijst moet maken verschilt 'ie weer. Dus dat hangt helemaal van het moment af.

/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsBartGlim schreef:Hmmmm lastig, maar denk toch dat ik dan voor een aantal niet al te dure flessen zou gaan
Ardbeg uigedail
Ardbeg corryvreckan
Laddie 16 en 22
Coal ila CS
En mocht ik dan nog iets over een laphroaig QC

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten