Oogadal schreef:Eeeeh, nee, het zijn niet hun vaten; het zijn de vaten van de leden samen! De vaten die ze aangeboden krijgen zijn obv historie en dat er veel afgenomen wordt, da's logisch. Maar dat er veel afgenomen wordt komt omdat de leden inmiddels (grove schatting) een half miljoen afgetikt hebben om het mogelijk te maken.
Ik volg je blinde adoratie even niet hoor, op de één of andere manier ben je gefocussed om Adri en Willem klakkeloos 10 uit 10 te geven. cQs is geen bedrijf, er is geen 'hun'. Het is een club die gedragen wordt door Adri en Willems inzet en door de leden. Maar het één kan niet zonder het ander.
Die 10/10 die ik telkens geef is uiteraard een steek naar uw opmerkingen. Van blinde adoratie is helemaal geen sprake, al zijn het 2 toffe kerels die op een leuke manier de mogelijkheid bieden om voor een mooi bedrag op termijn leuke whiskies in je kast te krijgen.
Maar hoe jij het ziet, zie ik het toch echt niet hoor.
Het is pas deels jouw vat op het moment dat jij je deel betaald hebt. Zij kopen wel degelijk het vat en verkopen delen door.
Als zij dit eerst aan hun oma en opa, de buurman, en bakker om de hoek laten weten, die allen wel een deeltje van dat vat willen, dan is dat toch hun volste recht lijkt mij. Voordat het vat wordt aangeboden op hun site en voor ook maar iemand een betaling heeft uitgevoerd, is er toch geen vaten van leden samen? Ook het woord club is zeer rekbaar. Wie wil koopt een aandeel en daarmee ben je mede eigenaar van dat specifieke vat. De leden "hun vaten" ? Wie zijn "de leden"? Zij die in dat specifieke vat toch een aandeel kochten?
Anywaaaaay... #minderklagenminderzagen #meerpositiviteitophetwhiskyforum.nl #tienoptien