HWF VBT-9: Inschrijving
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
MikerG schreef:yo ik doe graag mee
weet je het heel zeker Mike? Graag ff bevestigen (zodat je wel in de tijd bent...)

0 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Doe ook graag mee.
Laatst gewijzigd door mer1973 op 05 Mei 2017, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Goedenavond Paul,
Ik zou graag meedoen aan de tasting. Zou voor mij de eerste keer zijn en lijkt me erg leuk en leerzaam!
Mvg Erik
Ik zou graag meedoen aan de tasting. Zou voor mij de eerste keer zijn en lijkt me erg leuk en leerzaam!
Mvg Erik

0 x
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
caskstrength schreef:MikerG schreef:yo ik doe graag mee
weet je het heel zeker Mike? Graag ff bevestigen (zodat je wel in de tijd bent...)
Nou vooruit Paul....
Zet mij der maar bij dan
1 x
- fjharms
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1755
- Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
- Locatie: regio Eindhoven
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
heeft iemand Joris al aangemeld? Die was vanavond verhinderd ...
als het nog niet het geval was:bij deze meld ik Joris aan
Edit: hoeft niet meer, hij heeft zo te zien toch zichzelf aan kunnen melden
als het nog niet het geval was:
Edit: hoeft niet meer, hij heeft zo te zien toch zichzelf aan kunnen melden
Laatst gewijzigd door fjharms op 05 Mei 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
MikerG schreef:henri schreef:MikerG schreef:yo ik doe graag mee
jammer mike, te vroeg haha
haha inderdaad, pc tijd en forum tijd paar seconde verschil.
Ben jij nou zo lui dat soren je moet aanmelden terwijl je hier ook bent? tsss
snel opnieuw inschrijven voor je de laat bent mike.
soren en ik hebben elkaar maar beiden genoemd. krijgen we miscchien wel 10cl

0 x
- MaltMuppet
- Top bijdrager

- Berichten: 588
- Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
- Locatie: Krimpen aan de Lek
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
Ik wil me graag aanmelden!
Groet Steven
Groet Steven
Laatst gewijzigd door MaltMuppet op 05 Mei 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
henri schreef:soren en ik hebben elkaar maar beiden genoemd. krijgen we miscchien wel 10cl
Of jullie moeten samen één sample setje delen

0 x
Melchior
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
ik hoor net dat MBC toch liever niet meedoet en soren en mij 15 cl gunt
3 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1729
- Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32
- caskstrength
- Forum goeroe

- Berichten: 3542
- Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
henri schreef:MikerG schreef:henri schreef:jammer mike, te vroeg haha
haha inderdaad, pc tijd en forum tijd paar seconde verschil.
Ben jij nou zo lui dat soren je moet aanmelden terwijl je hier ook bent? tsss
snel opnieuw inschrijven voor je de laat bent mike.
soren en ik hebben elkaar maar beiden genoemd. krijgen we miscchien wel 10cl
En een dubbele factuur

0 x
Affirmanti incumbit probatio
Re: HWF VBT-9: Inschrijving
caskstrength schreef:En een dubbele factuur
tsss..
nu wil ik echte factuur ook..
2 x
Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast



