HWF VBT-9: Inschrijving

De negende "blinde" forum-proeverij.
Laurens
Senior
Senior
Berichten: 255
Lid geworden op: 06 Mar 2016, 14:53

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Laurens » 05 Mei 2017, 20:03

Ik wil graag mee doen met de vbt.
0 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 20:03

MikerG schreef:yo ik doe graag mee :)


weet je het heel zeker Mike? Graag ff bevestigen (zodat je wel in de tijd bent...) :bigsmile
0 x
Affirmanti incumbit probatio

Gebruikersavatar
mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2184
Lid geworden op: 12 Apr 2012, 14:40

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 05 Mei 2017, 20:03

Doe ook graag mee.
Laatst gewijzigd door mer1973 op 05 Mei 2017, 20:24, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Gebruikersavatar
MacErik
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 694
Lid geworden op: 27 Jul 2015, 17:45
Locatie: Amersfoort

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor MacErik » 05 Mei 2017, 20:04

Goedenavond Paul,

Ik zou graag meedoen aan de tasting. Zou voor mij de eerste keer zijn en lijkt me erg leuk en leerzaam!

Mvg Erik :Pipersmile
0 x
Afbeelding

MikerG
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 849
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor MikerG » 05 Mei 2017, 20:04

caskstrength schreef:
MikerG schreef:yo ik doe graag mee :)


weet je het heel zeker Mike? Graag ff bevestigen (zodat je wel in de tijd bent...) :bigsmile


Nou vooruit Paul....
Zet mij der maar bij dan ;)
1 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
fjharms
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1755
Lid geworden op: 24 Mar 2016, 11:56
Locatie: regio Eindhoven

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor fjharms » 05 Mei 2017, 20:04

heeft iemand Joris al aangemeld? Die was vanavond verhinderd ...
als het nog niet het geval was: bij deze meld ik Joris aan

Edit: hoeft niet meer, hij heeft zo te zien toch zichzelf aan kunnen melden
Laatst gewijzigd door fjharms op 05 Mei 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor henri » 05 Mei 2017, 20:04

MikerG schreef:
henri schreef:
MikerG schreef:yo ik doe graag mee :)

jammer mike, te vroeg haha


haha inderdaad, pc tijd en forum tijd paar seconde verschil :P.
Ben jij nou zo lui dat soren je moet aanmelden terwijl je hier ook bent? tsss ;)


snel opnieuw inschrijven voor je de laat bent mike.

soren en ik hebben elkaar maar beiden genoemd. krijgen we miscchien wel 10cl :P
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MaltMuppet
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 588
Lid geworden op: 03 Feb 2017, 23:28
Locatie: Krimpen aan de Lek

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor MaltMuppet » 05 Mei 2017, 20:05

Ik wil me graag aanmelden!

Groet Steven
Laatst gewijzigd door MaltMuppet op 05 Mei 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x

Joris
Senior
Senior
Berichten: 176
Lid geworden op: 19 Feb 2015, 18:58
Locatie: Amsterdam

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor Joris » 05 Mei 2017, 20:05

Ik doe weer mee!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
MBC
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 610
Lid geworden op: 02 Jan 2014, 20:22
Locatie: Weesp

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor MBC » 05 Mei 2017, 20:07

henri schreef:soren en ik hebben elkaar maar beiden genoemd. krijgen we miscchien wel 10cl :P


Of jullie moeten samen één sample setje delen :gnif
0 x
Melchior

The taste of water increases dramatically when adding large amounts of whisky to it.

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor henri » 05 Mei 2017, 20:08

ik hoor net dat MBC toch liever niet meedoet en soren en mij 15 cl gunt
3 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
gerritbakker57
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1729
Lid geworden op: 06 Sep 2014, 21:32

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor gerritbakker57 » 05 Mei 2017, 20:18

En ook ik meld mij weer aan. Kijk er al weer naar uit :goedgedaan
0 x

Gebruikersavatar
caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3542
Lid geworden op: 04 Jun 2013, 01:46

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 05 Mei 2017, 20:19

henri schreef:
MikerG schreef:
henri schreef:jammer mike, te vroeg haha


haha inderdaad, pc tijd en forum tijd paar seconde verschil :P.
Ben jij nou zo lui dat soren je moet aanmelden terwijl je hier ook bent? tsss ;)


snel opnieuw inschrijven voor je de laat bent mike.

soren en ik hebben elkaar maar beiden genoemd. krijgen we miscchien wel 10cl :P


En een dubbele factuur :bigsmile
0 x
Affirmanti incumbit probatio

JvR
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1004
Lid geworden op: 30 Apr 2016, 23:30

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor JvR » 05 Mei 2017, 20:21

Ik doe mee
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: HWF VBT-9: Inschrijving

Ongelezen berichtdoor henri » 05 Mei 2017, 20:21

caskstrength schreef:En een dubbele factuur :bigsmile


tsss..
nu wil ik echte factuur ook..
2 x
Afbeelding


Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-9”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast