TIP! In de aanbieding...

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: TIP! In de aanbieding...

Ongelezen berichtdoor Nino » 27 Jul 2016, 18:29

Xstream schreef:
Ben 't met je eens hoor. Ik vind jouw reactie veel inhoudelijker dan die pipo's die erop reageren.

Vind dit redelijk denigrerend inderdaad!

Als dit Dean z'n enige bijdrage is aan dit forum, het in de gaten houden van koopjes en aanbiedingen dan mag hij wat mij betreft z'n geklaag ook bij zich houden.. als hij de rest ook leest dan is het duidelijk dat juist Cor de laatste dagen genoeg positieve feedback heeft gekregen dacht ik zo? En mocht het inderdaad zo zijn dan graag appels met peren vergelijken en met voorbeelden komen want alleen dan ervaar ik zo'n bericht als redelijk inhoudelijk!
2 x
Afbeelding

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 27 Jul 2016, 18:30

Daarnaast, als allereerste post op het forum negatief reageren op iemand die korting geeft, in mijn ogen ben je dan juist een pipo.

+1
1 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 27 Jul 2016, 18:35

ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt

Dean ik zou het lekker bij het lezen houden.
0 x

mer1973
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor mer1973 » 27 Jul 2016, 18:36

Ome Cor, ik ben wel een tevreden klant.

Ga zo door. :hoedaf
2 x

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 27 Jul 2016, 19:10

Just saying... Het gaat niet altijd om wat iemand zegt, maar ook hoe. Dat geldt voor iedereen. Als de één op een typische manier iets zegt, hoeft de ander dat automatisch ook te doen.

Kortom: Group hug en dan gaan we weer gezellig doen, OK?
7 x
Affirmanti incumbit probatio

Toontje
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Toontje » 27 Jul 2016, 19:20

Xstream schreef:
Bean77 schreef:reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.
Geen enkele inhoudelijke reactie overigens.

ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt :hoedaf

Ben 't met je eens hoor. Ik vind jouw reactie veel inhoudelijker dan die pipo's die erop reageren.
Helemaal geen interessante prijzen idd. Zelfs de aanbiedingen zijn nog duur.
The Hielan 8 is in de aanbieding bijv voor 36,22
Terwijl die standaard bij D12 29,95 is.
En de anderen zijn ook allemaal euro's duurder. En dan komen er tot 100 eu nog verzendkosten bij.

Toontje schreef:
Bean77 schreef:reageer ik op een heilig huisje? Kijk de prijzen maar en beoordeel dan of het echt een aanbieding is zoals dit topic voor bestemd is.
Geen enkele inhoudelijke reactie overigens.

ik lees al tijden het forum, tijdje geleden geregistreerd en nu een reactie. Altijd fijn dat een nieuwkomer zo verwelkomd wordt :hoedaf

Het zijn misschien geen wereldschokkende aanbiedingen, maar ik ben wel blij dat deze hier is genoemd. De Deanston wil ik namelijk nog steeds graag hebben en deze is volgens de weblinks van wb nergens anders in Nederland goedkoper te verkrijgen.

Huh, wat? Serieus?
Je bedoel de Deanston Virgin Oak? Ik zie er bij WB 5 populaire NL whisky winkels waar die euro's goedkoper is. Scheelt ruim 4 euro met D12. Dus ik weet niet waar jij dan kijkt?
Of doe je mee aan de "advertentie" in de "aanbieding" sectie met aanbiedingen die duurder zijn dan de reguliere markt?

Ik bedoelde de Deanston 20, je hoeft dus niet meteen zo aanvallend te doen. Mag wel natuurlijk, als je daar gelukkig van wordt :goedgedaan .
2 x

Cor - Vinabc
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Cor - Vinabc » 27 Jul 2016, 22:18

Laat ik nu toch maar reageren nu ik onderwerp van gesprek ben geworden. Ik zit al even te peinzen wat de juiste woorden zijn. Wil tenslotte niet nog wat olie op het vuur gooien. Als deze topic alleen gebruikt mag worden als je de goedkoopste van Nederland bent met een bepaalde whisky, dan zijn we snel klaar. Dan zou de naam denk ik ook wel gewijzigd moeten worden in "tip; de goedkoopste". Ik ben niet de goedkoopste met alles en niet de duurste. Als ik kijk naar "de slijters" van Nederland, denk ik dat het wel meevalt. Ik hoop dat je de actie/aanbieding zo ook wilt zien. Vergelijk het met de normale slijter.
En er zijn genoeg forumleden die in de buurt wonen en flesje komen halen. Die hebben dan hoop ik een goede prijs en geen verzendkosten. En dan kan je toch weer goedkoper uit zijn dan op het internet.

Gezien de genoemde positieve reacties denk ik dat er genoeg forumleden zijn die tevreden zijn.

Bean,je bent van harte welkom. Dan hebben we het er nog eens over, krijg je nog wat te drinken van me ook. Kan je meteen even voorstellen :D

Ik schenk mezelf nu maar eens wat in en laten we doorgaan met genieten.
Laatst gewijzigd door Cor - Vinabc op 28 Jul 2016, 23:49, 1 keer totaal gewijzigd.
25 x
http://www.vinabc.nl - voor online whisky bestellen.

Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 27 Jul 2016, 23:47

:goedgedaan
0 x
Afbeelding

daytona955
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 28 Jul 2016, 00:28

Cor - Vinabc schreef:Laat ik nu toch maar reageren nu ik onderwerp van gesprek ben geworden. Ik zit al even te peinzen wat de juiste worden zijn. Wil tenslotte niet nog wat olie op het vuur gooien. Als deze topic alleen gebruikt mag worden als je de goedkoopste van Nederland bent met een bepaalde whisky, dan zijn we snel klaar. Dan zou de naam denk ik ook wel gewijzigd moeten worden in "tip; de goedkoopste". Ik ben niet de goedkoopste met alles en niet de duurste. Als ik kijk naar "de slijters" van Nederland, denk ik dat het wel meevalt. Ik hoop dat je de actie/aanbieding zo ook wilt zien. Vergelijk het met de normale slijter.
En er zijn genoeg forumleden die in de buurt wonen en flesje komen halen. Die hebben dan hoop ik een goede prijs en geen verzendkosten. En dan kan je toch weer goedkoper uit zijn dan op het internet.

Gezien de genoemde positieve reacties denk ik dat er genoeg forumleden zijn die tevreden zijn.

Bean,je bent van harte welkom. Dan hebben we het er nog eens over, krijg je nog wat te drinken van me ook. Kan je meteen even voorstellen :D

Ik schenk mezelf nu maar eens wat in en laten we doorgaan met genieten.

na kijk eens ik heb nog nooit iets bij je gekocht maar je bent iemand met passie voor zijn vak en iemand die een tevreden klant voor op stelt (of die dan iets koop of niet is niet belangrijk) en hoopt dat die tevreden de zaak verlaat. Daar kunnen veel zaken een voorbeeld aan nemen
2 x
Afbeelding
Sometimes its better asking for Forgiveness then permission.

verwijderde gebruiker

Ongelezen berichtdoor verwijderde gebruiker » 28 Jul 2016, 11:11

Los even van Cor, want daar heb ik geen ervaring mee als slijter, maar blijf me verbazen over sommige reacties op dit forum. In de verkoop topics werd je (tot voor kort) afgezeken als je meer vroeg dan de prijs die D12 (of ergens anders ter wereld) voert en was je geen liefhebber of uit op een snelle winst. Echter is dat dan wel weer ineens goed, en krijgt iemand allerlei bijval, als iemand hier z'n eigen winkelaanbiedingen neerzet die qua prijs nog steeds boven internet prijzen ligt en iemand hierop kritiek geeft? Het blijft apart....

Dat Cor als liefhebber graag iets voor z'n klanten doet is natuurlijk top en staat hier los van!
4 x

Nino
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nino » 28 Jul 2016, 11:22

PeterCr schreef:Los even van Cor, want daar heb ik geen ervaring mee als slijter, maar blijf me verbazen over sommige reacties op dit forum. In de verkoop topics werd je (tot voor kort) afgezeken als je meer vroeg dan de prijs die D12 (of ergens anders ter wereld) voert en was je geen liefhebber of uit op een snelle winst. Echter is dat dan wel weer ineens goed, en krijgt iemand allerlei bijval, als iemand hier z'n eigen winkelaanbiedingen neerzet die qua prijs nog steeds boven internet prijzen ligt en iemand hierop kritiek geeft? Het blijft apart....

Dat Cor als liefhebber graag iets voor z'n klanten doet is natuurlijk top en staat hier los van!

Je gaat een beetje alle kanten op met je post en van elk issue pak je maar een gedeelte, lastig reageren hier op zonder een complete brief te moeten typen... ain't nobody got time fo that!
1 x
Afbeelding

caskstrength
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor caskstrength » 28 Jul 2016, 11:46

PeterCr schreef:Los even van Cor, want daar heb ik geen ervaring mee als slijter, maar blijf me verbazen over sommige reacties op dit forum. In de verkoop topics werd je (tot voor kort) afgezeken als je meer vroeg dan de prijs die D12 (of ergens anders ter wereld) voert en was je geen liefhebber of uit op een snelle winst. Echter is dat dan wel weer ineens goed, en krijgt iemand allerlei bijval, als iemand hier z'n eigen winkelaanbiedingen neerzet die qua prijs nog steeds boven internet prijzen ligt en iemand hierop kritiek geeft? Het blijft apart....

Ik denk dat dit iets meer nuance en een meer feitelijke blik behoeft.

1. De discussie ging over consumenten en slijters die hun (al dan niet pas gekochte flessen) tegen aanzienlijk hogere / exorbitant hogere bedragen te koop aanbieden. Over kleine marges heeft hier amper iemand iets aangemerkt.
2. De prijzen van Cor zijn wellicht hoger dan de goedkoopste aanbieder, maar ook lager dan de duurdere aanbieders in Nederland. Daarmee zijn de prijzen m.i. zeker niet exorbitant te noemen.

Naast hetgeen ik al eerder plaatste (hou aub rekening met elkaar) is dit volgens mij helemaal de discussie niet waard.

@all: verder on topic dan maar?
4 x
Affirmanti incumbit probatio

avdboom
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor avdboom » 28 Jul 2016, 11:55

Ik verbaas mij ook.. Een storm in een glencairn als je het mij vraagt....

Bovendien probeerd Cor (en andere winkeliers) zijn brood er mee te verdienen... Dat vind ik heel wat anders dan flessen opkopen en doorverkopen voor hogere prijzen e.d.... Je hoeft het overigens niet te kopen. Persoonlijk ben ik blij dat ik nog ergens naar binnen kan lopen en kijken, proeven en babbel maken.. Stel je voor dat er alleen nog maar internet aanbieders zijn straks?
Als je het aan mij vraagt is er plek voor beiden, maar appels met peren vergelijken dat lukt natuurlijk niet...
2 x
Afbeelding

Wouter1981
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Wouter1981 » 28 Jul 2016, 12:05

Nino schreef:

Je gaat een beetje alle kanten op met je post en van elk issue pak je maar een gedeelte, lastig reageren hier op zonder een complete brief te moeten typen... ain't nobody got time fo that!

Ik ga het toch proberen, tijd zat hierzo. :bigsmile

Noem mij 1 winkel in Nederland die met al zijn producten altijd goedkoper is dan elke andere winkel ter wereld, zowel online als offline.
Hoe goedkoop bijvoorbeeld D12 is, ook daar zijn sommige flessen duurder dan bij een ander.

Volgens PeterCr zijn alle aanbiedingen van Cor op dit moment boven de prijs van de goedkoopste concurrent, maar dat is gewoon niet waar. Voorbeelden zijn al genoemd.
Maar inderdaad, niet alle prijzen zullen goedkoper zijn dan die van welke concurrent ook, overal ter wereld.

Ik was in iedergeval blij met het seintje.

Maar goed, onder topic: iemand nog ergens een mooie aanbieding gezien?
3 x
"Whisky, because no great story ever started with someone eating a salad"

Afbeelding

brechtvds
Top bijdrager
Top bijdrager

Ongelezen berichtdoor brechtvds » 28 Jul 2016, 13:12

de aanbiedingen bij whiskysite zijn de moeite glendronach 21 voor 89,99, laga 8 voor 49.99 ,pc 12 voor 89,99 , octomore 6.1 voor 99.99 en nog veel meer mooie aanbiedingen http://www.whiskysite.nl/nl/ :goedgedaan :goedgedaan
1 x

Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”