Nino schreef:PeterCr schreef:Los even van Cor, want daar heb ik geen ervaring mee als slijter, maar blijf me verbazen over sommige reacties op dit forum. In de verkoop topics werd je (tot voor kort) afgezeken als je meer vroeg dan de prijs die D12 (of ergens anders ter wereld) voert en was je geen liefhebber of uit op een snelle winst. Echter is dat dan wel weer ineens goed, en krijgt iemand allerlei bijval, als iemand hier z'n eigen winkelaanbiedingen neerzet die qua prijs nog steeds boven internet prijzen ligt en iemand hierop kritiek geeft? Het blijft apart....
Dat Cor als liefhebber graag iets voor z'n klanten doet is natuurlijk top en staat hier los van!
Je gaat een beetje alle kanten op met je post en van elk issue pak je maar een gedeelte, lastig reageren hier op zonder een complete brief te moeten typen... ain't nobody got time fo that!
Ik ga het toch proberen, tijd zat hierzo.
Noem mij 1 winkel in Nederland die met al zijn producten altijd goedkoper is dan elke andere winkel ter wereld, zowel online als offline.
Hoe goedkoop bijvoorbeeld D12 is, ook daar zijn sommige flessen duurder dan bij een ander.
Volgens PeterCr zijn alle aanbiedingen van Cor op dit moment boven de prijs van de goedkoopste concurrent, maar dat is gewoon niet waar. Voorbeelden zijn al genoemd.
Maar inderdaad, niet alle prijzen zullen goedkoper zijn dan die van welke concurrent ook, overal ter wereld.
Ik was in iedergeval blij met het seintje.
Maar goed, onder topic: iemand nog ergens een mooie aanbieding gezien?