Bruggelingen op het forum
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen
Te huur, hè? Dat heeft dan ook niet te lang geduurd. Ik geloof dat het pas zo'n 2 à 3 jaar geleden werd overgenomen.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
- Dram The Man
- Top bijdrager

- Berichten: 653
- Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42
Re: Bruggelingen
johan brugge schreef:Te huur, hè? Dat heeft dan ook niet te lang geduurd. Ik geloof dat het pas zo'n 2 à 3 jaar geleden werd overgenomen.
Klopt!
Maar ja wat wil je, die huurprijzen in het centrum van Brugge... ik denk dat je redelijk wat omzet moet draaien om uit je kosten te komen!?
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Re: Bruggelingen
Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
0 x
Re: Bruggelingen
nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
Lucavins in oostkamp heeft wat whisky staan, Bachus in Knokke ook en Ambrosius in koksijde heeft ook redelijk wat plus een whiskyclub.
1 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen
Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. En de Cercle supporters ook trouwens. 
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen
nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
In Brugge zelf heb je bv Jerry's Cigar Bar. Jerry doet de tabak en Nico doet de whisky. De selectie zit wel redelijk goed, maar sedert de verhuis zijn de prijzen ook naar boven aangepast, amai. Er zijn geen batjes meer te vinden.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Re: Bruggelingen
johan brugge schreef:Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. En de Cercle supporters ook trouwens.
bwa nee gij, jammer, maar alles kan nog! Allee, althans voor de Club supporters
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1136
- Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
- Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
- Contact:
Re: Bruggelingen
johan brugge schreef:nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
In Brugge zelf heb je bv Jerry's Cigar Bar. Jerry doet de tabak en Nico doet de whisky. De selectie zit wel redelijk goed, maar sedert de verhuis zijn de prijzen ook naar boven aangepast, amai. Er zijn geen batjes meer te vinden.
Een paar vrienden van mij zijn daar eens een tasting gaan doen van The Ultimate van Wees. De whisky werd daar gedronken in alle beschikbare glazen: tumblers, jeneverglazen, wijnglazen, etc. Enorm amateuristisch naar het schijnt.
0 x
- Banzai
- Whisk(e)y goeroe

- Berichten: 1136
- Lid geworden op: 27 Apr 2013, 22:00
- Locatie: Kessel-Lo (Leuven)
- Contact:
Re: Bruggelingen
Yapi schreef:johan brugge schreef:Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn. En de Cercle supporters ook trouwens.
bwa nee gij, jammer, maar alles kan nog! Allee, althans voor de Club supporters
Hoop doet leven he Bart
0 x
Re: Bruggelingen
tuurlijk man, zo slecht was het toch niet?
Je weet, als je naar Anderlecht moet, of naar Gent, kun je verliezen. Is gebeurd, maar een gelijkspel tegenover een overwinning, en 't is al weer koekenbak
Je weet, als je naar Anderlecht moet, of naar Gent, kun je verliezen. Is gebeurd, maar een gelijkspel tegenover een overwinning, en 't is al weer koekenbak
2 x
Re: Bruggelingen
Is er al een apart voetbal topic op dit forum? Of misschien toch best niet....
Whisky brengt de mensen samen
Whisky brengt de mensen samen
1 x
- Dram The Man
- Top bijdrager

- Berichten: 653
- Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42
Re: Bruggelingen
nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
Crombé in Marke bij Kortrijk, iedere derde zaterdag van de maand is er een gratis tasting.
Maltwhiskycorner in Knesselare, van 22/05 tem 25/05 zijn het opendeurdagen.
De Vuurtoren in Sluis (NL).
...
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
- Dram The Man
- Top bijdrager

- Berichten: 653
- Lid geworden op: 05 Okt 2013, 20:42
Re: Bruggelingen
johan brugge schreef:Ik denk dat de Club supporters nu wel een paar dagen HEEL stil zullen zijn.
Hier geen successupporter! Ik blijf er nog in geloven, alles kan nog.
0 x
Dram The Man @ Whiskybase
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
There are two things a Highlander likes naked, ... and the other one is Malt Whisky.
Re: Bruggelingen
BWhisky schreef:nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
Lucavins in oostkamp heeft wat whisky staan, Bachus in Knokke ook en Ambrosius in koksijde heeft ook redelijk wat plus een whiskyclub.
Dram The Man schreef:nannerom schreef:Wel ik ben wel niet van brugge, maar Bredene is niet zo heel ver hiervandaan. Weten jullie soms whisky Shops (slijterijen zoals in Nederland) zijn zo rond Brugge? Dat mag tot aan knokken gaan en tot aan Nieuwpoort ofzo e. Maar zelf ken ik er jammer genoeg geen.
Crombé in Marke bij Kortrijk, iedere derde zaterdag van de maand is er een gratis tasting.
Maltwhiskycorner in Knesselare, van 22/05 tem 25/05 zijn het opendeurdagen.
De Vuurtoren in Sluis (NL).
...
Ok ik heb al deze opgeschreven en wanneer mijn budget opnieuw wat opgevuld is zal ik ze eens gaan opzoeken. Had niet zoveel resultaten verwacht. Is er 1 bij waarvan jullie zeggen dat deze zeker speciale flessen heeft? Dat je zo niet rap online tegenkomt?
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

- Berichten: 4882
- Lid geworden op: 13 Feb 2010, 11:08
Re: Bruggelingen
nannerom schreef: Is er 1 bij waarvan jullie zeggen dat deze zeker speciale flessen heeft? Dat je zo niet rap online tegenkomt?
Ik vrees dat je daarvoor te laat bent. De koopjes zijn er al uit en als er nog speciale flessen tussen staan, dan zijn de prijzen navenant.
2 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten


