Whisky-ettenleur schreef:91 mensen online...
Is iedereen vrij vandaag of zitten ze (net als ik) even tussen de werkzaamheden door op het forum te kijken?
Klopt inderdaad ja

Whisky-ettenleur schreef:91 mensen online...
Is iedereen vrij vandaag of zitten ze (net als ik) even tussen de werkzaamheden door op het forum te kijken?

of heeft er zojuist iemand op CataWiki 240,- (excl. veilingkosten) betaald voor een Laphroaig 15 jaar Limited Edition die bij DD gewoon nog voor 94,95 in voorraad is
...afijn ik neem er nog maar eentje als ik weer
ben.
...

Whisky-ettenleur schreef:Wat is nu het wezenlijke verschil tussen whisky en rum??

Mermur schreef:Whisky-ettenleur schreef:Wat is nu het wezenlijke verschil tussen whisky en rum??
Volgens mij de bron van de suikers die tot alcohol worden vergist en vervolgens gedestilleerd: bij whisky gerst, bij rum suikerriet.
Whisky-ettenleur schreef:Mermur schreef:Volgens mij de bron van de suikers die tot alcohol worden vergist en vervolgens gedestilleerd: bij whisky gerst, bij rum suikerriet.
Ooo, dacht dat de verschillen veel groter zouden zijn.

thijs100 schreef:Whisky-ettenleur schreef:Mermur schreef:Volgens mij de bron van de suikers die tot alcohol worden vergist en vervolgens gedestilleerd: bij whisky gerst, bij rum suikerriet.
Ooo, dacht dat de verschillen veel groter zouden zijn.
Ik weet weinig van rum, behalve dan dat de smaakverschillen tussen rum en whisky behoorlijk zijn. Maar dat is ook wel logisch. Ga maar na, je hebt drie basisingrediënten (gerst, water en gist). Als je er dan een ingrediënt vervangt door iets compleet anders, dan heeft dat een behoorlijke invloed.
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten