Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Hier bespreken we Whisky als zijnde de "Gouden Godendrank" in de volle breedte.
Gebruikersavatar
Opeth83
Senior
Senior
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 Okt 2014, 21:37

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Opeth83 » 14 Apr 2015, 15:51

Oude versie Black Bottle en BNJ (ook 1 van de laatste bij de slijterij)
0 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 14 Apr 2015, 16:05

Tom2 schreef:
Peter87 schreef:Ardbeg mór 1st edition


Past die wel in je vitrinekast ?


Hij past er niet eens naast :P
1 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Dematten
Actief lid
Actief lid
Berichten: 37
Lid geworden op: 27 Dec 2014, 18:42

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Dematten » 14 Apr 2015, 19:01

Peter87 schreef:Lagavulin 12 2010
Ardbeg auriverdes
Yamazaki puncheon 2010
Ardbeg mór 1st edition
Yamazaki 12
Én... Black bowmore final edition 1995 :o



:o lekker! :goedgedaan
1 x

Gebruikersavatar
Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2231
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 18:39
Locatie: Turnhout

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 15 Apr 2015, 00:09

Peter87 schreef:
Tom2 schreef:
Peter87 schreef:Ardbeg mór 1st edition


Past die wel in je vitrinekast ?


Hij past er niet eens naast :P


Gelukkig heb je je zolder net opgeruimd! :P
0 x
Afbeelding

Henk78
Senior
Senior
Berichten: 102
Lid geworden op: 18 Okt 2011, 15:15
Locatie: Dordrecht

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Henk78 » 15 Apr 2015, 02:36

Een Amrut peated cs Indian Whisky , eerste Amrut ben benieuwd! :duimop
0 x

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 15 Apr 2015, 15:05

Toch nog gelukt on een Laphroaig 1998 vW #700354 te scoren :hoera
0 x

Gebruikersavatar
Sylvester
Senior
Senior
Berichten: 201
Lid geworden op: 20 Okt 2013, 21:17

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Sylvester » 15 Apr 2015, 16:57

Zonet een JIm Beam Rye gekocht, nog nooit een Rye Whisky gehad, dus ik ben benieuwd.
0 x

Bimbam
Senior
Senior
Berichten: 197
Lid geworden op: 03 Okt 2014, 14:47
Locatie: Breda

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Bimbam » 15 Apr 2015, 17:25

Talisker 10y. Blijf zo nog wel even bezig de voor mij perfecte (en betaalbare!) geturfde fles te vinden..
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 15 Apr 2015, 19:16

Peter87 schreef:Lagavulin 12 2010
Ardbeg auriverdes
Yamazaki puncheon 2010
Ardbeg mór 1st edition
Yamazaki 12
Én... Black bowmore final edition 1995 :o


Slaap je naast die Bowmore Black of vindt je vriendin het goed dat dit schatje tussen jullie in ligt.. :P
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

DramdrummerTom
Senior
Senior
Berichten: 383
Lid geworden op: 22 Feb 2013, 09:51

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor DramdrummerTom » 15 Apr 2015, 22:30

Tomh schreef:Van mijn vriendin een Port charlotte PC12 gekregen :D.


Leuke vriendin heb je! :duimop

Die PC12 heb ik kunnen proeven en ik vind het een topper, niet in het minst om mijn zwak voor de combinatie van motorolie en sherry :Drinking
1 x

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 16 Apr 2015, 09:28

Oogadal schreef:
Peter87 schreef:Lagavulin 12 2010
Ardbeg auriverdes
Yamazaki puncheon 2010
Ardbeg mór 1st edition
Yamazaki 12
Én... Black bowmore final edition 1995 :o


Slaap je naast die Bowmore Black of vindt je vriendin het goed dat dit schatje tussen jullie in ligt.. :P


we zitten allebei om de beurt op de stoel naast de kast. :P
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 16 Apr 2015, 09:44

Peter87 schreef:
Oogadal schreef:
Peter87 schreef:Lagavulin 12 2010
Ardbeg auriverdes
Yamazaki puncheon 2010
Ardbeg mór 1st edition
Yamazaki 12
Én... Black bowmore final edition 1995 :o


Slaap je naast die Bowmore Black of vindt je vriendin het goed dat dit schatje tussen jullie in ligt.. :P


we zitten allebei om de beurt op de stoel naast de kast. :P


Hahaha, geweer op schoot zeker?
1 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

pim
Senior
Senior
Berichten: 357
Lid geworden op: 03 Feb 2011, 12:52

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor pim » 16 Apr 2015, 13:34

Tijdje geleden een Balbair 2003 voor "zomaar" vd zomer en een springbank 10..
0 x
Afbeelding Pascal's PROOF, N&T in midden en west-Brabant.

Mel
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 526
Lid geworden op: 21 Mar 2013, 12:15

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Mel » 16 Apr 2015, 19:01

Peter87 schreef:Én... Black bowmore final edition 1995 :o


Ik ben toch wel nieuwsgierig want als ik de info mag geloven kost deze fles zo'n 10.000 :o

Dus als ik een sample zou willen kost me dat 500,- ? :D

Maar wat heeft je bewogen om deze aan te schaffen? Om later weer te verkopen of om ooit eens open te maken?
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: Wat is de laatste fles whisk(e)y aangeschaft of gekregen ?

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 16 Apr 2015, 19:44

Ik heb er sowieso geen 10.000 voor betaald en ik ga hem nooit openmaken. Dat kan ik voor mezelf niet verantwoorden.
Ik heb hem gekocht omdat ik hem
Door kan verkopen aan iemand. Dus hij staat even in mijn kast voordat hij die kant opgaat.
Het werd in principe een beetje in mijn schoot geworpen.
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash


Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten