26 september Whisky event Eindhoven
26 september Whisky event Eindhoven
Op zaterdag 26 september voor de 4e keer whisky event Eindhoven. Is iemand van hier er eerder geweest?
0 x
Re: 26 september Whisky event Eindhoven
yes, gemoedelijk festival met aardig wat stands. Festival is niet echt het juiste woord, t is meer een proefmarkt.
0 x
Ik ben tot nog toe elke keer geweest en ik vermaak me er elke keer prima.
Ik heb er wat video's geschoten, hier is een impressie van vorig jaar:

Meer info vind je hier: whiskyeventeindhoven.nl

Meer info vind je hier: whiskyeventeindhoven.nl
1 x
- laddie teun
- Top bijdrager

whiksy schreef: Festival is niet echt het juiste woord, t is meer een proefmarkt.
uhm… da's toch precies wat een whiskyfestival is? Een proefmarkt.
Zal er dit jaar in ieder geval niet bij zijn. Helaas in hetzelfde weekend als Maltstock. En Whisky by the Sea is ook dat weekend.
net ff de video gekeken. Ziet er leuk uit! Meer dan genoeg te proeven lijkt me zo.
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
- Whisky-ettenleur
- Top bijdrager

hfos schreef:Ik ben tot nog toe elke keer geweest en ik vermaak me er elke keer prima.
Ik moet ECHT eens een Whiskyfestival/proefmarkt gaan bezoeken, het ziet er heel gezellig uit.
En gezien het enorme aanbod in soorten en smaken ook zeker heel interessant en leerzaam....
0 x
laddie teun schreef:whiksy schreef: Festival is niet echt het juiste woord, t is meer een proefmarkt.
Zal er dit jaar in ieder geval niet bij zijn. Helaas in hetzelfde weekend als Maltstock. En Whisky by the Sea is ook dat weekend.
net ff de video gekeken. Ziet er leuk uit! Meer dan genoeg te proeven lijkt me zo.
Ik hoorde je naam nog even voorbij komen in Groningen toen ik met iemand van maltstock stond te praten.. ik zeg is dat De Teun met zn gigantische kelder? En dat klopte

0 x
whiksy schreef:yes, gemoedelijk festival met aardig wat stands. Festival is niet echt het juiste woord, t is meer een proefmarkt.
In Eindhoven is alle gemoedelijk. Zoals op stratum's eind. Dikke kans dat je op je bakkes wordt geslagen, maar dat gebeurt dan wel gemoedelijk

1 x
Drie festivals in een weekend? Raar gepland. Wij zitten met het whisky festival Eindhoven (daar kan ik te voet heen) steeds in Schotland, maar ik geloof ook niet dat ik de datum ooit zo lang van tevoren heb geweten. Eens kijken of het dit jaar wel een keer lukt.
0 x
- gerritbakker57
- Whisk(e)y goeroe

Al meerdere keren geweest. Is prima georganiseerd en er is voldoende leuks te proeven. Ik ben daar al meerdere keren verrast door een leuk drammetje. Ik vind het ook leuk dat er veel jongeren komen. Dat geeft goede hoop voor de toekomst
Wie weet tot ziens in het meestal gemoedelijke Eindhoven 

0 x
laddie teun schreef:whiksy schreef: Festival is niet echt het juiste woord, t is meer een proefmarkt.
Ja, klopt ook wel, maar bij festival denk ik aan wat meer. Masterclasses of zo.
1 x
Net de kaartjes gehaald (Ardbeg Day, geen betere dag om even van der Heijden te bezoeken). 
Mee eens dat dit een zeer leuk whisky event is, gezellige sfeer met een mooi aanbod. Zowel jong als oud vertegenwoordigd en ook steeds meer dames aanwezig. Tot nu toe doe ik er ieder jaar leuke nieuwe contacten op.
Ben er dus ook weer bij dit jaar.
Misschien tot dan!
Mee eens dat dit een zeer leuk whisky event is, gezellige sfeer met een mooi aanbod. Zowel jong als oud vertegenwoordigd en ook steeds meer dames aanwezig. Tot nu toe doe ik er ieder jaar leuke nieuwe contacten op.
Ben er dus ook weer bij dit jaar.
1 x
"Bibo ergo sum" - I drink, therefore I am.
Ik was toch in de buurt, dus net even kaartjes gehaald. We zijn een keer niet in Schotland tijdens dit 'event' (we zijn net terug, want ik wist de datum al even
).
).
0 x
En ik ben er dus juist niet. Kreeg het niet voor elkaar mijn vakantie een ander moment te plannen. 
0 x
Wahlee schreef:En ik ben er dus juist niet. Kreeg het niet voor elkaar mijn vakantie een ander moment te plannen.
Ik zal mijn best doen een zo goed mogelijke videoimpressie te maken zodat je nog its van de sfeer mee kunt krijgen. Helaas kan ik niets voor je betekenen op het gebied van whisky verder
1 x
Terug naar “Archief en ervaringen van voorbije evenementen, N&T's,...”