Soundwave schreef:Nino schreef:http://www.whiskybase.com/whisky/41020/teeling-small-batch
Ik zie net wat deze kostof ik had een drammetje te veel op of hij was echt wel lekker
![]()
Wel het proberen nogmaals waard voor dat geld..
Ben wel benieuwd naar jullie mening hierover.
Zoals je misschien bij de oudere berichten al had gezien was ik totaal niet enthousiast over de eerste batch in ieder geval. Haalde de 80punten niet eens bij mij en dat komt niet super vaak voor.
Idem bij mij, slechts 78 punten gescoord op de Teeling-tasting van een tweetal maand terug. Prijs kwaliteit ga je beter voor de Teeling Single Malt, die is heerlijk en bestaat uit 11 tot 23 jarige whisky.
Wil je écht top spul, dan kan ik alleen maar de Teeling 21 batch 3 aanraden. Fenomenale whisky.
De 26 is ook heel goed, maar daar betaal je al snel 500 EUR voor.





