Bruichladdich pc reeks prijscheck

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
pieske86
Senior
Senior

Bruichladdich pc reeks prijscheck

Ongelezen berichtdoor pieske86 » 22 Mar 2015, 14:57

Graag zou ik willen weten wat ik als vraagprijs zou kunnen zetten voor een bruichladdich pc reeks pc6 tot en met pc11.

Zeg niet kijk op whiskybase want dit kan ikzelf ook.

Of is het aangeraden deze toch bij te houden en te vervolledigen of steek ik mijn geld beter in iets anders?

Als er mensen met interesse zijn, geef dit aan en miss komen deze flessen in het aanbod topic?
0 x

WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Re: Bruichladdich pc reeks prijscheck

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 22 Mar 2015, 20:01

pieske86 schreef:Graag zou ik willen weten wat ik als vraagprijs zou kunnen zetten voor een bruichladdich pc reeks pc6 tot en met pc11.

Zeg niet kijk op whiskybase want dit kan ikzelf ook.

Of is het aangeraden deze toch bij te houden en te vervolledigen of steek ik mijn geld beter in iets anders?

Als er mensen met interesse zijn, geef dit aan en miss komen deze flessen in het aanbod topic?

Je kunt checken wat ze in veilingen doen. Dat is wel wat werk, maar dan haal je het maximale er denk ik wel uit. Wil je die moeite niet doen dan kun je een prijs voor jezelf stellen waarmee je tevreden bent, als dat onder de WB prijs zit dan kun je ze hier aanbieden, zit je daarboven dan heeft hier aanbieden weinig zin.
Ik wil het best voor je uitzoeken, maar ook hier gaat voor niets alleen de zon op :bigsmile
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 23 Mar 2015, 09:48

http://www.whiskyauction.com

En dan de Results Database. Ben je met maximaal een half uurtje klaar.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Jorn
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Jorn » 13 Apr 2015, 12:36

Bij de PC reeks is sprake van sterke prijsschommelingen. Zo is de PC 9 vrij recent voor 280-330 euro op Catawiki gegaan, terwijl die op andere veilingsites doorgaans lager scoort. Nu weet ik wel dat Catawiki gekke uitschieters geeft, maar sommige van die PC's zijn zeldzamer en gewilder dan je op basis van de beursuitslagen zou verwachten, zeker als je naar SWA kijkt (En het zijn goede whisky's, ook weer beter naar mijn mening dan je op basis van WB zou verwachten, maar dat terzijde) Kortom, niet te laag inzetten of nog even wachten. Dit is een whisky die veel meer potentie heeft dan dat nu uit de beurskoersen blijkt, schat ik zo in.
0 x

Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”