hallo :)

Als je wilt kun je hier in het kort aangeven wie je bent en vanwaar of wanneer je interesse voor Whisky is ontstaan dan wel wat je interesse of motivatie is. Deze achtergrondinformatie wordt door velen zeer gewaardeerd.
MikerG
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 849
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 13:31

hallo :)

Ongelezen berichtdoor MikerG » 20 Mar 2015, 08:57

Was al een weekje aan het posten maar denk even een voorstel rondje

36 jarige man uit Haarlem,
Sinds een aantal jaar steeds meer enthousiast geworden over whisky en tot nu toe een zeer kleine bescheiden collectie.
2 x in Schotland geweest maar in mei een fly&drive voor een week, dus veel distilleries bezoeken :)
Nog ontdekkende naar welke smaak ik prefereer daar ik nog niet veel verscheidene whiskies heb geproefd.
Misschien wordt het ook wel handig om zelf bij te houden wat ik lekker vind hehe

Het wordt al erg verslavend, want zit me al te bedenken wat voor leuke, lekkere en mooie flessen ik nog allemaal wil kopen om te drinken en te bewaren :lol:
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Peter87
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 4021
Lid geworden op: 30 Okt 2014, 14:56
Contact:

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Peter87 » 20 Mar 2015, 09:36

Welkom
0 x
Afbeelding
Whiskydudes

Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!

Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash

Gebruikersavatar
svennie
Senior
Senior
Berichten: 431
Lid geworden op: 23 Dec 2014, 23:11
Locatie: Schoten

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor svennie » 20 Mar 2015, 10:00

Welkom op dit forum!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3577
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor defeatless » 20 Mar 2015, 10:53

Hoi welkom op het forum!
0 x

Gebruikersavatar
Whisky-ettenleur
Top bijdrager
Top bijdrager
Berichten: 981
Lid geworden op: 25 Feb 2015, 12:29
Locatie: Omgeving Breda

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Whisky-ettenleur » 20 Mar 2015, 11:21

Welkom op het forum!! :hoera
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tomh
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1271
Lid geworden op: 16 Mar 2014, 12:45
Locatie: Nijmegen

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Tomh » 20 Mar 2015, 14:13

Welkom en veel plezier op het forum!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Rien68
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 3110
Lid geworden op: 20 Dec 2014, 01:39
Locatie: Fryslân

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Rien68 » 20 Mar 2015, 15:11

Welkom!
0 x

Gebruikersavatar
henri
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 5494
Lid geworden op: 10 Apr 2013, 17:02
Locatie: Rotterdam

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor henri » 20 Mar 2015, 18:27

Welkom!

Leuk je zojuist al even te hebben ontmoet,
geniet van je samples!

:hoedaf
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Freddy
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1227
Lid geworden op: 18 Nov 2014, 21:17
Locatie: Fryslân
Contact:

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Freddy » 20 Mar 2015, 18:49

Welkom en een goede vakantie toegewenst :Slainte
0 x
Afbeelding

Ruil of verkoop samples van mijn open flessen behoort altijd tot de mogelijkheid.

Gebruikersavatar
Nino
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2484
Lid geworden op: 03 Jan 2015, 11:45
Locatie: Drenthe

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Nino » 21 Mar 2015, 08:32

Welkom
0 x
Afbeelding

Appie
Actief lid
Actief lid
Berichten: 97
Lid geworden op: 06 Feb 2014, 11:32
Locatie: Utrecht

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Appie » 21 Mar 2015, 15:46

Welkom hier!
0 x
Afbeelding

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2355
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 24 Mar 2015, 16:14

Welkom, het is inderdaad lastig om het los te laten als je eenmaal in de whisky wereld bent toegetreden
0 x

michael
Actief lid
Actief lid
Berichten: 63
Lid geworden op: 20 Jan 2015, 11:05

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor michael » 26 Mar 2015, 14:45

Welkom en veel plezier op dit forum toegewenst !
0 x

Gebruikersavatar
Kay
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2419
Lid geworden op: 24 Nov 2011, 16:03
Locatie: Eys
Contact:

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Kay » 26 Mar 2015, 21:57

Welkom!
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: hallo :)

Ongelezen berichtdoor Matti » 26 Mar 2015, 21:59

Welkom!

:duimop
0 x
Matthijs, whiskynerd.


Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten