Whisky etc. magazine - www.whiskyetc.nl

Hier kan gediscussieerd worden en kunnen meningen en ervaringen gedeeld worden m.b.t. websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en Independend Bottlers, die al dan niet staan in de onderstaande geclassificeerde lijsten.
macoffringa
Whiskyschrijver
Whiskyschrijver

Re: Whisky etc. magazine - www.whiskyetc.nl

Ongelezen berichtdoor macoffringa » 19 Mar 2012, 09:36

Hoi Piet,
Dat was mij ook al opgevallen. En de stukjes van de nieuwe columniste moet je gewoon met een flinke korrel zout nemen, dat doet ze zelf volgens mij ook. En een columnist mag nu eenmaal de grenzen opzoeken. Of je van de stijl houdt, is een persoonlijke zaak natuurlijk.
Kijk je naar de opmaak van het blad dan is het frisser en moderner, maar ook inconsequent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bladspiegel. Dan weer driekoloms opmaak, 1-1-1, dan tweekoloms 2-1, dan tweekoloms 1,5-1,5. Het zijn de groeistuipen op weg naar het tweede decennium zullen we maar denken.

Slainte,
Hans
0 x

WhiskyEtcMagazine
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyEtcMagazine » 19 Mar 2012, 11:27

Zo, wachtwoord én gebruikersnaam kwijt, maar weer gevonden. Heeft lang geduurd :-)
Ben er weer!
0 x

WhiskyEtcMagazine
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyEtcMagazine » 19 Mar 2012, 11:30

En ja, dat is iets dat je toch niet verwacht in een whisky magazine (sorry Harrie), zeker niet als dat al 10 jaar bestaat.

Ik zal het doorgeven. Is zijn eerste stuk voor het magazine ;)
0 x

WhiskyEtcMagazine
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyEtcMagazine » 19 Mar 2012, 11:37

macoffringa schreef:Hoi Piet,
Dat was mij ook al opgevallen. En de stukjes van de nieuwe columniste moet je gewoon met een flinke korrel zout nemen, dat doet ze zelf volgens mij ook. En een columnist mag nu eenmaal de grenzen opzoeken. Of je van de stijl houdt, is een persoonlijke zaak natuurlijk.

Eensch

macoffringa schreef:Kijk je naar de opmaak van het blad dan is het frisser en moderner, maar ook inconsequent. Kijk bijvoorbeeld maar naar de bladspiegel. Dan weer driekoloms opmaak, 1-1-1, dan tweekoloms 2-1, dan tweekoloms 1,5-1,5. Het zijn de groeistuipen op weg naar het tweede decennium zullen we maar denken.

Slainte,
Hans

Dat heet speels, niet inconsequent ;)
E.e.a. wordt per artikel bekeken
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 20 Feb 2015, 19:11

Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!
2 x
Afbeelding

Barry1981
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor Barry1981 » 23 Feb 2015, 19:31

Nickolaas schreef:Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!

En? :goedgedaan
0 x

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 23 Feb 2015, 21:13

Barry1981 schreef:
Nickolaas schreef:Maar eens een abonnement voor een jaar genomen. Zojuist de eerste editie ontvangen. Ben benieuwd!

Even afwachten wat ik er precies van vind. Leest in principe prima weg, al heb ik bij een aantal artikelen dat ze vertaald zijn uit het Engels, wat de stijl niet altijd ten goede komt. Vond deze editie wel veel etc. en wat minder Whisky; de nadruk lag wat meer op de 'randzaken'. Desalniettemin lezenswaardig. Ik heb nog drie edities om een definitief oordeel te vellen :goedgedaan
1 x
Afbeelding

WhiskyEtcMagazine
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyEtcMagazine » 24 Feb 2015, 10:07

Nickolaas schreef:
Barry1981 schreef:

Even afwachten wat ik er precies van vind. Leest in principe prima weg, al heb ik bij een aantal artikelen dat ze vertaald zijn uit het Engels, wat de stijl niet altijd ten goede komt. Vond deze editie wel veel etc. en wat minder Whisky; de nadruk lag wat meer op de 'randzaken'. Desalniettemin lezenswaardig. Ik heb nog drie edities om een definitief oordeel te vellen :goedgedaan

Hou ons maar op de hoogte :)
1 x

WhiskyEtcMagazine
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyEtcMagazine » 12 Mar 2015, 10:17

we verloten een gratis jaarabonnement op ons magazine. en je hoeft er weinig voor te doen :)

de actie staat hier: https://www.facebook.com/whiskyetcmagazine
0 x

WhiskyEtcMagazine
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional

Ongelezen berichtdoor WhiskyEtcMagazine » 01 Jul 2015, 11:14

Ook lekker sprayen deze zomer? Kijk dan even op onze FB pagina voor de Foodspray actie! :)

https://www.facebook.com/whiskyetcmagazine?ref=tn_tnmn
0 x

Terug naar “Discussies, ervaringen en meningen over websites, verenigingen, clubs en commerciële instellingen inclusief leveranciers en IB's”