Highland Park expressies

Hier beperken we ons tot Schotse single malt, dus afkomstig van één distilleerderij.
Gebruikersavatar
Soundwave
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1657
Lid geworden op: 05 Mei 2012, 00:58
Locatie: Den Haag
Contact:

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Soundwave » 10 Mar 2015, 21:15

18yo verslaat de Thor in ieder geval met gemak, zelfs als je de prijs niet mee telt.
0 x

Harrie
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe
Berichten: 1706
Lid geworden op: 30 Okt 2013, 16:32

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Harrie » 10 Mar 2015, 22:16

Nou, daar ben ik het niet mee eens. Ik vind de Thor wel echt een erg goede whisky. Maar hij is het geld niet waard...
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tom2
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2231
Lid geworden op: 02 Dec 2014, 18:39
Locatie: Turnhout

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Tom2 » 10 Mar 2015, 22:25

Doe mij maar de 25, de beste die ik tot nu toe geproefd heb.
(Natuurlijk als we over OB bottelingen spreken.)
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 10 Mar 2015, 23:25

Tsja, als de dan keus hebt om die 25 yo voor minder geld te drinken als Thor is het snel klaar lijkt me...
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Gebruikersavatar
BlackmetalRobin
Senior
Senior
Berichten: 294
Lid geworden op: 23 Okt 2013, 14:40
Locatie: Achterhoek

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor BlackmetalRobin » 11 Mar 2015, 15:25

Naar mijn weten is zelfs de 30 nog te verkrijgen voor minder dan de Thor.
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 11 Mar 2015, 22:18

BlackmetalRobin schreef:Naar mijn weten is zelfs de 30 nog te verkrijgen voor minder dan de Thor.


Soms is het best makkelijk kiezen... :P
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Corneel
Actief lid
Actief lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 Aug 2014, 16:31

Re: Higland park Odin

Ongelezen berichtdoor Corneel » 12 Mar 2015, 10:02

Oogadal schreef:Eehhh, er is niet heel veel bijzonders aan. Slimme marketing van HP, het gaat hier om de 4e en laatste expressie uit de Ikea Valhalla figuurzaag reeks (sorry, kon het niet laten :P ) Je kon dus op je klompen aanvoelen dat de beleggers en verzamelaars hier op duiken als beren op een vat honing...

Plat gezegd is het een hype die wordt gecreëerd en als je een week geleden toegeslagen had was je misschien spekkoper geweest. Maar ergens een prijs voor vragen is niet hetzelfde als het er voor krijgen.
Wat in de fles zit zal echt wel in orde zijn, maar voor 250 euro is heel veel moois te koop!!




ja indd je zou hem maar al gekocht hebben en er nu goed geld aan verdienen wat niet compleet eerlijk is natuurlijk!
Ik geef ze geen ongelijk om het te verkopen voor het dubbelen.


bedankt voor je reactie
0 x

JacobaEd
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2355
Lid geworden op: 22 Jan 2014, 14:34
Locatie: Gouda
Contact:

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor JacobaEd » 08 Apr 2015, 13:20

hehehe, de prijzen van de Odin gaan omlaag, de gekte zit er op, nu weer allemaal klaar zitten voor de volgende modefles die geen kwaliteit heeft :lol: ( voor dat geld)
0 x

Wivi
Actief lid
Actief lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 09 Sep 2014, 14:48

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Wivi » 08 Apr 2015, 22:31

De Hp18 heeft ook weer een sprong gemaakt; nu voor 125 euri op drankdozijn. Pas geleden nog 80 euro. :domdom
0 x

Gebruikersavatar
defeatless
Moderator
Moderator
Berichten: 3577
Lid geworden op: 11 Jun 2014, 23:45
Locatie: Wageningen

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor defeatless » 09 Apr 2015, 00:33

de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van :o :o :o .
0 x

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 09 Apr 2015, 11:02

defeatless schreef:de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van :o :o :o .


En bij mij nog te koop voor slechts € 69.... :hoera
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2196
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 09 Apr 2015, 12:23

Oogadal schreef:
defeatless schreef:de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van :o :o :o .


En bij mij nog te koop voor slechts € 69.... :hoera


Tis dat ik 'm nog dicht heb staan, want dit is wel een stevig koopje :goedgedaan
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 09 Apr 2015, 20:15

Nickolaas schreef:
Oogadal schreef:
defeatless schreef:de 18yo stond ook voor 130 bij de lokale slijter, ik stond wel ff van :o :o :o .


En bij mij nog te koop voor slechts € 69.... :hoera


Tis dat ik 'm nog dicht heb staan, want dit is wel een stevig koopje

Kan 'm zwart spuiten en van een sinaasappel kistje een Viking schip voor je figuurzagen. Dan kost ie trouwens € 425 :P
2 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!

Nickolaas
Forum goeroe
Forum goeroe
Berichten: 2196
Lid geworden op: 11 Mar 2014, 22:29
Locatie: Midden-Limburg

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor Nickolaas » 09 Apr 2015, 21:52

Oogadal schreef:Kan 'm zwart spuiten en van een sinaasappel kistje een Viking schip voor je figuurzagen. Dan kost ie trouwens € 425 :P


No thanks. Koop ik liever 4 a 5 andere flessen voor.
0 x
Afbeelding

Gebruikersavatar
WhiskyDudes
(Whisky)Professional
(Whisky)Professional
Berichten: 4942
Lid geworden op: 24 Feb 2015, 09:06
Locatie: Drenthe

Re: Highland Park expressies

Ongelezen berichtdoor WhiskyDudes » 09 Apr 2015, 21:57

Nickolaas schreef:
Oogadal schreef:Kan 'm zwart spuiten en van een sinaasappel kistje een Viking schip voor je figuurzagen. Dan kost ie trouwens € 425 :P


No thanks. Koop ik liever 4 a 5 andere flessen voor.


Anders ik wel... Overhypte zooi :bigsmile
0 x
Whiskydudes
Whiskydudes Facebook
Life is too short to drink shitty Scotch!


Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten