Laphroaig expressies en bottelingen
- ViViTroNL
- Senior

Re: Laphroaig expressies en bottelingen
berichtje van Facebook
Following the pre-release of our 15 Year Old limited edition earlier today exclusively to Friend’s of Laphroaig, your enthusiasm has been overwhelming. We have received unprecedented demand following the launch this morning and we are doing our best to support our online customers. The product is still available, but our server is indeed struggling to serve the high demand of customers. We appreciate your patience. The 15 YO will be available for purchase globally in local general retail outlets throughout the next year. For specific queries please contact us on info@laphroaig.com
Following the pre-release of our 15 Year Old limited edition earlier today exclusively to Friend’s of Laphroaig, your enthusiasm has been overwhelming. We have received unprecedented demand following the launch this morning and we are doing our best to support our online customers. The product is still available, but our server is indeed struggling to serve the high demand of customers. We appreciate your patience. The 15 YO will be available for purchase globally in local general retail outlets throughout the next year. For specific queries please contact us on info@laphroaig.com
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

Yep. En de site heeft het zwaar
Ik denk dat ze in no-time door die 2500 flessen heen zijn helaas. Niet dat ik er nu een zou kopen 
Ik denk dat ze in no-time door die 2500 flessen heen zijn helaas. Niet dat ik er nu een zou kopen
0 x
Ik geniet voorlopig nog van de "oude" 15 jr (pas 2 glaasjes uit) en een laffie cardeas die nog dicht is...voordat deze leeg zijn, ben ik wel weer in Schotland geweest...
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Moet bekennen dat ik toch maar een flesje 15 yo gekocht heb bij Laphroaig.... 

0 x
Oogadal schreef:Moet bekennen dat ik toch maar een flesje 15 yo gekocht heb bij Laphroaig....
Ik zal hem ook kopen, als ie neer de winkels gaat (hopelijk)
0 x
- ViViTroNL
- Senior

Hij is vanmiddag binnengekomen (1 Laphroaig 15 year old (70cl) (£63.60) + Shipping: £11.00)

2 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Die van mij ligt nog gezellig naast een paar andere flessen in Schotland te wachten voor de oversteek!! 
0 x
- edwinedje
- Forum goeroe

0 x
/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsIk wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}
Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Dat meen je!! Belachelijk, nu al over de kop... Met verzenden binnen UK heb ik € 93 betaald.
0 x
Laphroaig 18 discontinued?
Ik lees en hoor dat de laphroaig 18 eruit gaat. Weet iemand hier meer van? Wil eigenlijk een 10 en 18 kopen om deze eens te gaan proberen omdat ik op dit forum een hoop goede reacties lees.
Groet
Jim
Groet
Jim
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Re: Laphroaig 18 discontinued?
jimvs85 schreef:Ik lees en hoor dat de laphroaig 18 eruit gaat. Weet iemand hier meer van? Wil eigenlijk een 10 en 18 kopen om deze eens te gaan proberen omdat ik op dit forum een hoop goede reacties lees.
Groet
Jim
Klopt, Thijs100 heeft dat gisteren gemeld in topic over recente en discontinued:
http://wordsofwhisky.com/laphroaig-18-p ... -end-2016/
Tip; even je slag slaan op Drankdozijn, die hebben 'm nu voor 59.50. Laphroaig 18 yo staat bij mij altijd in de kast, als je van de typische Islay/Laphroaig smaak houdt mag deze eigenlijk niet ontbreken!
0 x
Re: Laphroaig 18 discontinued?
Oogadal schreef:jimvs85 schreef:Ik lees en hoor dat de laphroaig 18 eruit gaat. Weet iemand hier meer van? Wil eigenlijk een 10 en 18 kopen om deze eens te gaan proberen omdat ik op dit forum een hoop goede reacties lees.
Groet
Jim
Klopt, Thijs100 heeft dat gisteren gemeld in topic over recente en discontinued:
http://wordsofwhisky.com/laphroaig-18-p ... -end-2016/
Tip; even je slag slaan op Drankdozijn, die hebben 'm nu voor 59.50. Laphroaig 18 yo staat bij mij altijd in de kast, als je van de typische Islay/Laphroaig smaak houdt mag deze eigenlijk niet ontbreken!
Dan haal ik snel nog een flesje. Voordat ik weer mis grijp.
1 x
Heeft er iemand ervaringen met de 1998 vW, en dan met name het verschil tussen vat 700354 & 700355.
De 700354 is uit november 2013 en de 700355 uit maart 2014.
Ik vraag me af of je het verschil zo duidelijk zal merken.
0 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Rien68 schreef:Heeft er iemand ervaringen met de 1998 vW, en dan met name het verschil tussen vat 700354 & 700355.
Heb de 355 staan en zag dat jij deze ook hebt staan. Jammer, anders hadden we ze mooi HTH kunnen zetten

0 x
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”