ook even voorstellen
ook even voorstellen
Hallo iedereen,
Mijn naam is Rene 19 jaar oud en afkomstig uit Maastricht, ik lees al een tijdje mee op dit mooie forum en vandaag toch maar eens de moeite genomen om me aan te melden.
Het eerste slokje whisky nuttigde ik ongeveer een jaar geleden toen mijn vader een fles cadeau kreeg en ik ook eens mocht proeven. Kort daarna een aantal verschillende whisky's aangeschaft(voornamelijk blends) maar sinds kort neig ik toch meer naar de single malts.Enkele favorieten zijn Aberlour, HP en loch lomond.
Ben ook nog steeds op zoek naar andere lekkere whisky's maar ik denk dat het wat betreft die zoektocht hier wel goed komt:)
Mijn naam is Rene 19 jaar oud en afkomstig uit Maastricht, ik lees al een tijdje mee op dit mooie forum en vandaag toch maar eens de moeite genomen om me aan te melden.
Het eerste slokje whisky nuttigde ik ongeveer een jaar geleden toen mijn vader een fles cadeau kreeg en ik ook eens mocht proeven. Kort daarna een aantal verschillende whisky's aangeschaft(voornamelijk blends) maar sinds kort neig ik toch meer naar de single malts.Enkele favorieten zijn Aberlour, HP en loch lomond.
Ben ook nog steeds op zoek naar andere lekkere whisky's maar ik denk dat het wat betreft die zoektocht hier wel goed komt:)
0 x
Re: ook even voorstellen
Welkom
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Freddy
- Whisk(e)y goeroe

Hoi Rene,
Dat ontdekken zal hier wel goed komen!
Via samples die forumleden aanbieden kun je op een leuke en betaalbare manier je smaak en kennis uitbreiden.
Succes
Dat ontdekken zal hier wel goed komen!
Via samples die forumleden aanbieden kun je op een leuke en betaalbare manier je smaak en kennis uitbreiden.
Succes

0 x
Rene,
Welkom op het forum! Leuk dat je er al zo vroeg bij bent.
Tip: koop nu een fles uit je geboortejaar, nu zijn ze nog flink verkrijgbaar & enigszins betaalbaar
.
Veel plezier hier!
Tip: koop nu een fles uit je geboortejaar, nu zijn ze nog flink verkrijgbaar & enigszins betaalbaar
.Veel plezier hier!
1 x
- WhiskyDudes
- (Whisky)Professional

Tomh schreef:Rene,
Tip: koop nu een fles uit je geboortejaar, nu zijn ze nog flink verkrijgbaar & enigszins betaalbaar.
Veel plezier hier!
Die tip had ik ook graag gehad toen ik 19 was... In 1987 dus

1 x
-
SanderReijerse
- Actief lid

Terug naar “Even voorstellen, dat vinden we leuk !”