www.DekselseDeksels.nl
Re: www.DekselseDeksels.nl
Inmiddels een pagina toegevoegd met foto's bij de mensen thuis.
Ook de flyers zijn binnen, dus het gaat ergens op lijken:)
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan even een PB. Dan krijg je een persoonlijke kortingscode van 10%, speciaal voor leden van dit forum.
Ook de flyers zijn binnen, dus het gaat ergens op lijken:)
Als je geïnteresseerd bent, stuur dan even een PB. Dan krijg je een persoonlijke kortingscode van 10%, speciaal voor leden van dit forum.
0 x
Ooit ga ik hier wel interesse in hebben, maar zal niet voor dadelijk zijn. Leuk initiatief wel!
Heb wel nog een klein type-foutje gevonden op de website. Bij de info staat "re-pained" ipv "re-painted".
Heb wel nog een klein type-foutje gevonden op de website. Bij de info staat "re-pained" ipv "re-painted".
0 x
DennisLB schreef:Ooit ga ik hier wel interesse in hebben, maar zal niet voor dadelijk zijn. Leuk initiatief wel!
Oeps.. Aangepast bij deze, thanks!
0 x
In aantocht:
- Butts van The Macallan-Glenlivet, jaren '80. Zonder ring, ca. 75 cm in doorsnee.
- Manchetknopen, met de hand gemaakt, van Maker's Mark Bourbon barrels (USA import).
- Butts van The Macallan-Glenlivet, jaren '80. Zonder ring, ca. 75 cm in doorsnee.
- Manchetknopen, met de hand gemaakt, van Maker's Mark Bourbon barrels (USA import).
0 x
Toevoeging: Maker's Mark manchetknopen! Voor forumleden 10% korting! via PB 
Wat eraan komt aan cask-ends: heel veel! Ardbeg, Arran, The Balvenie, Caperdonich, The Glendronach, The Benriach etc!
Diegenen die hun merk aan mij hebben doorgegeven krijgen binnenkort bericht van mij, zij hebben voorrang

Wat eraan komt aan cask-ends: heel veel! Ardbeg, Arran, The Balvenie, Caperdonich, The Glendronach, The Benriach etc!
Diegenen die hun merk aan mij hebben doorgegeven krijgen binnenkort bericht van mij, zij hebben voorrang

0 x
- daytona955
- Whisk(e)y goeroe

Verzending naar België staat inmiddels ook ingeschakeld op de website.
Let op: geldt voor bestelling van een cask-end. Andere producten nog even via mail, anders betaal je erg veel verzendkosten voor een klein pakketje
(kreeg dat zo 1-2-3 niet aangepast..)
Let op: geldt voor bestelling van een cask-end. Andere producten nog even via mail, anders betaal je erg veel verzendkosten voor een klein pakketje
0 x
Via mijn leverancier zijn enkele gebruikte whiskyvaten met opdruk vrij gekomen.
Zie mijn Facebookpagina voor foto's. Prijzen zijn even op aanvraag (ik wacht nog even op de inkoopprijs en de verzendkosten).
Facebook.com/DekselseDeksels
Zie mijn Facebookpagina voor foto's. Prijzen zijn even op aanvraag (ik wacht nog even op de inkoopprijs en de verzendkosten).
Facebook.com/DekselseDeksels
2 x
Voor de liefhebber: er zijn bij de leverancier 8 Ardbeg vaten binnen gekomen..
Zie daarvoor mijn Facebookpagina.
Zal proberen snel e.e.a. te verkopen, kan ik eindelijk dit forum eens een beetje sponsoren
Zie daarvoor mijn Facebookpagina.
Zal proberen snel e.e.a. te verkopen, kan ik eindelijk dit forum eens een beetje sponsoren

2 x
Hoi,
Moest je die van Arran hebben dan ben ik zeker geïnteresseerd, als je mijn collectie bekijkt begrijp je het direct
Groeten Bart
Moest je die van Arran hebben dan ben ik zeker geïnteresseerd, als je mijn collectie bekijkt begrijp je het direct
Groeten Bart
0 x
Bart91 schreef:Hoi,
Groeten Bart
Zonde! Net een Arran vat verkocht. Onder voorbehoud, dus als de koop niet doorgaat...
0 x
Hoi,
Je mag die dan zeker opzij houden voor mij, moest het niet doorgaan.
Moest je nog de mogelijkheid hebben om er een ander te verkrijgen wil ik deze zeker kopen als het natuurlijk geen 100-en euro's zijn
Groeten Bart
Moest je nog de mogelijkheid hebben om er een ander te verkrijgen wil ik deze zeker kopen als het natuurlijk geen 100-en euro's zijn
Groeten Bart
0 x
Bart91 schreef:Hoi,
Groeten Bart
Hoi Bart,
Prijzen komen we altijd uit, haha
Stuur mij even een mail aub: info @ dekselsedeksels .nl
Blijft al dagen stil rond de koper...
Groetjes Barry
0 x