Welke fles heb je als laatst geopend of geledigd?
Re: Welke fles heb je als laatst geopend of geledigd?
nog gefeliciteerd!
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Geopend ... Finlaggan CS & Elijah Craigh 12
Geledigd Highland Park 10
Terug op 49 open flessen open ...
Geledigd Highland Park 10
Terug op 49 open flessen open ...
0 x
- Willem vd K
- Whisk(e)y goeroe

thijs100 schreef:Willem vd K schreef:Helaas helaas, m'n fles Mortlach 2003 vW (#800209) is leeg gegaan vandeweek. Goede nieuws is dat ik nu van mezelf een nieuwe fles open mag maken, maar ik heb nog niet besloten welke. Glenlossie '92? Glenburgie '95? Imperial '95? Of misschien geen Ultimate maar een OB die ik nog dicht heb? Laddie Ten? Bunna 18? Keuzes keuzes...
Bunna 18, no contest
Het was toch de Glenlossie geworden. Ultimate leeg = nieuwe Ultimate open
3 x
-
dickportugal
- Senior

Gelukkig heb ik er nog een sampletje uit voor hij leeg was 

1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
ja en gisteren nog voor iemand een sample voorbereid en het laatste beetje zelf genuttigd 
1 x
- totalatool
- Forum goeroe

Willem vd K schreef:M'n vrouw is jarig dus prima gelegenheid dacht ik zo
Jarig op Valentijnsdag... ideaal, scheelt jou elk jaar weer een trip naar de bloemist.
1 x
totalatool schreef:Willem vd K schreef:M'n vrouw is jarig dus prima gelegenheid dacht ik zo
Jarig op Valentijnsdag... ideaal, scheelt jou elk jaar weer een trip naar de bloemist.
Nog nooit zoveel mannen bij de bloemist gezien als vanmorgen.
Nog nooit zoveel gelachen bij de bloemist als vanmorgen.

0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Tom2 schreef:totalatool schreef:Willem vd K schreef:M'n vrouw is jarig dus prima gelegenheid dacht ik zo
En waarschijnlijk nog nooit zo afgezet bin de bloemist als vanmorgen haha...
0 x
Tom2 schreef:totalatool schreef:Willem vd K schreef:M'n vrouw is jarig dus prima gelegenheid dacht ik zo
Waarschijnlijk lacht de bloemist het hardst..
@willem: gefeliciteerd! Elke gelegenheid is een mooie gelegenheid, als je snapt wat ik bedoel.

0 x
Ter verdedeging van mijn bloemist,
Altijd faire prijzen en uitstekende service
Altijd faire prijzen en uitstekende service
1 x
Clynelish 14 geopend. Niet mijn smaak voor nu...
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Gisteren bottle-kill van een Bowmore Small Batch.
Het was geen miskoop maar missen zal ik hem ook niet. Een beetje te Islay-Light / delicaat voor mijn smaak. Uitgebreide verklaring is te vinden op WB.
Nu twee flessen geleegd en de Caol Ila Moch in de race om te legen. Ik mag alvast van mijzelf een HP 12yr open maken maar even wachten tot een leuk momentje, en als de Moch leeg is staat er een Clynelish Signatory Unchill filtered klaar
.
Ik hoop dat ik dan naar mijn idee geen zwakke flessen meer open heb staan, ik begrijp nu wel dat mensen liever meer uitgeven voor een klasse fles als meer kopen en er tegen aan hikken die zwakke flessen eerst te moeten legen, dat duurt dan lang.... Hoewel goedkoper neit perse zwak hoeft te betekenen! Zorvuldig selecteren is misschien een betere benadering...
Het was geen miskoop maar missen zal ik hem ook niet. Een beetje te Islay-Light / delicaat voor mijn smaak. Uitgebreide verklaring is te vinden op WB.
Nu twee flessen geleegd en de Caol Ila Moch in de race om te legen. Ik mag alvast van mijzelf een HP 12yr open maken maar even wachten tot een leuk momentje, en als de Moch leeg is staat er een Clynelish Signatory Unchill filtered klaar
.Ik hoop dat ik dan naar mijn idee geen zwakke flessen meer open heb staan, ik begrijp nu wel dat mensen liever meer uitgeven voor een klasse fles als meer kopen en er tegen aan hikken die zwakke flessen eerst te moeten legen, dat duurt dan lang.... Hoewel goedkoper neit perse zwak hoeft te betekenen! Zorvuldig selecteren is misschien een betere benadering...
1 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”