johan brugge schreef:BWhisky schreef:Ik moet zeggen, deze vbt is nu al geslaagd!
Idem dito
En er komen er nog 2!

johan brugge schreef:BWhisky schreef:Ik moet zeggen, deze vbt is nu al geslaagd!
Idem dito

Yapi schreef:Nu al?![]()
Vergeet de laatste 2 zeker niet he

Matti schreef:johan brugge schreef:BWhisky schreef:Ik moet zeggen, deze vbt is nu al geslaagd!
Idem dito
![]()
En er komen er nog 2!
En wát voor twee! Ik heb ze al geproefd....... Ik zeg verder natuurlijk niks maar wat een te gekke VBT! Petje af hoor mannen.
Peter87 schreef:voor deze prijs komt hij zeker in mijn kast te staan

Peter87 schreef:voor deze prijs komt hij zeker in mijn kast te staan
johan brugge schreef:Bwah, geef toe dat het toch al een tijdje geleden is dat we nog zo'n verrassende VBT gehad hebben. Niet alles hoeft je dada te zijn. Ik ben tot nu toe ook nog geen enkele whisky tegengekomen waarvan ik een fles zou kopen (alhoewel, die Auchentoshan ...). Maar quasi iedereen wordt hier constant op het verkeerde been gezet met verrassende en ongewone whisky's. Schitterend gewoon!
Idem dito
daytona955 schreef:Peter87 schreef:voor deze prijs komt hij zeker in mijn kast te staan
wat betaal jij er voor dan?

Peter87 schreef:daytona955 schreef:Peter87 schreef:voor deze prijs komt hij zeker in mijn kast te staan
wat betaal jij er voor dan?
Wat hij kost. Net geen 5 tientjes.
maar zeker een aanrader voor deze prijs. 

Matti schreef:Eén iemand zat in de buurt, waarvoor hulde!
Roland...: "Deze whisky past volgens mij in 'n japans profiel"
En de eerste die naar aanleiding van de hints op de juiste distillery terecht kwam:
turfsmurf: "Mizunara zou nog wel eens kunnen. Yamazaki heeft meer stills dan Mortlach."
Maakt dit mijn vreselijke gok
bij de Kavalan, dat 't 'n rum was..., weer 'n beetje goed?!Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten