Baan bij Bushmills ?
Baan bij Bushmills ?
In de Calgary Herald:
Whisky lovers offered shot at dream job
Distilleries - The world's oldest licensed distillery has entered into the spirit of St. Patrick's Day with a competition for a whisky lover's dream job.
The Bushmills Whiskey distillery in Northern Ireland is scouring the planet for someone to work with master distiller Colum Egan and his team for a month to create his or her own blend of Irish whisky.
It's unlikely there will be a shortage of candidates willing to spend a month on Northern Ireland's north Antrim coast, near the celebrated Giant's Causeway, where Bushmills has distilled whisky since James I authorized it to do so in 1608.
To win the job, prospective whisky-makers ought to make sure they know the difference between Irish whisky and its Scottish rival when they apply online at the Bushmills Facebook page.
EDIT: Ook in het Nederlands: Whiskeystokerij biedt droombaan.
Whisky lovers offered shot at dream job
Distilleries - The world's oldest licensed distillery has entered into the spirit of St. Patrick's Day with a competition for a whisky lover's dream job.
The Bushmills Whiskey distillery in Northern Ireland is scouring the planet for someone to work with master distiller Colum Egan and his team for a month to create his or her own blend of Irish whisky.
It's unlikely there will be a shortage of candidates willing to spend a month on Northern Ireland's north Antrim coast, near the celebrated Giant's Causeway, where Bushmills has distilled whisky since James I authorized it to do so in 1608.
To win the job, prospective whisky-makers ought to make sure they know the difference between Irish whisky and its Scottish rival when they apply online at the Bushmills Facebook page.
EDIT: Ook in het Nederlands: Whiskeystokerij biedt droombaan.
Laatst gewijzigd door Piet op 18 Mar 2010, 09:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telegraaf artikel
Reden: Telegraaf artikel
0 x
Piet, voor whisky-intimi Peat
Re: Baan bij Bushmills ?
Calgary Herald schreef:Irish whisky
Jammer hoor...
Gelukkig weet de Telegraaf beter
(He, hebben we gelijk een verschil gevonden
)Calgary Herald schreef:The world's oldest licensed distillery
Las gisteren nog in Legendarische whiskyverhalen dat dat nog valt te betwisten...
Anyways... ik pas!

0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Zo vader, zo zoon!
Hallo beste whiskyvrienden,
Ik doe het niet gauw, maar voor 1 keer maak ik graag een uitzondering en doe een vriendelijk doch serieus beroep op jullie allen. Het betreft mijn oudste zoon Sietse die meedingt naar een plek om zelf Bushmills whiskey te mogen gaan maken. Think out the box, think beyond your own preferences regarding whiskey en help Sietse om namens Nederland gekandideerd te worden.
Daarvoor ga je naar: http://www.facebook.com/bushmills1608
en onder het kopje "Make it to" kun je gaan stemmen. Kies dan voor Nederland en je ziet welke 5 kandidaten er uit ons land door de eerste ronde zijn gekomen. Ik zou het geweldig vinden als jullie op Sietse willen stemmen. Hij heeft de juiste drive, het juiste enthousiasme en ook nog enige ervaring. Lees zijn cv maar op de kandidatenlijst. Wie zou hem toch zo enthousiast hebben gemaakt ?
Om kort te gaan: stem op Sietse en je maakt een vader en zoon bijzonder gelukkig.

Ik doe het niet gauw, maar voor 1 keer maak ik graag een uitzondering en doe een vriendelijk doch serieus beroep op jullie allen. Het betreft mijn oudste zoon Sietse die meedingt naar een plek om zelf Bushmills whiskey te mogen gaan maken. Think out the box, think beyond your own preferences regarding whiskey en help Sietse om namens Nederland gekandideerd te worden.
Daarvoor ga je naar: http://www.facebook.com/bushmills1608
en onder het kopje "Make it to" kun je gaan stemmen. Kies dan voor Nederland en je ziet welke 5 kandidaten er uit ons land door de eerste ronde zijn gekomen. Ik zou het geweldig vinden als jullie op Sietse willen stemmen. Hij heeft de juiste drive, het juiste enthousiasme en ook nog enige ervaring. Lees zijn cv maar op de kandidatenlijst. Wie zou hem toch zo enthousiast hebben gemaakt ?
Om kort te gaan: stem op Sietse en je maakt een vader en zoon bijzonder gelukkig.

Laatst gewijzigd door hetwhiskyforum op 13 Jul 2010, 21:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link aangepast
Reden: Link aangepast
0 x
De stemming voor deze job is nu gaande op Facebook.
Net zoals zo'n beetje alles op Facebook kun je alleen je stem uitbrengen als je een geregistreerd lid bent.
En surprise, surprise, ... de zoon van Hans, Sietse Offringa, staat ook bij de 5 Nederlandse kandidaten !
Voor de geregistreerde liefhebbers, hier de link. Make it at Bushmills.
Net zoals zo'n beetje alles op Facebook kun je alleen je stem uitbrengen als je een geregistreerd lid bent.
En surprise, surprise, ... de zoon van Hans, Sietse Offringa, staat ook bij de 5 Nederlandse kandidaten !
Voor de geregistreerde liefhebbers, hier de link. Make it at Bushmills.
0 x
Re: Zo vader, zo zoon!
macoffringa schreef:Daarvoor ga je naar: http://www.facebook/bushmills1608
Hans, ik wil je er even op wijzen, dat er 'n fout in jouw link zit, nl:
http://www.facebook/bushmills1608 moet http://www.facebook.com/bushmills1608 zijn!
Laatst gewijzigd door hetwhiskyforum op 13 Jul 2010, 21:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Links aangepast
Reden: Links aangepast
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Re: Zo vader, zo zoon!
Hoi Rene,
Dank voor de correctie. Ik had het inmiddels gezien.
Hoi Jaydie,
Facebook is gratis en heel nuttig. Een minuut en je bent FAcebooker, en dan kun je stemmen ...
Dank voor de correctie. Ik had het inmiddels gezien.
Hoi Jaydie,
Facebook is gratis en heel nuttig. Een minuut en je bent FAcebooker, en dan kun je stemmen ...
0 x
- Jock
- (Whisky)Professional

Uiteraard op jouw zoon gestemd, Hans en zou 't erg leuk voor hem, maar óók voor jouw en Becky vinden, als hij het haalt
Zet 'm op, witte muizen

Zet 'm op, witte muizen 
0 x
- macoffringa
- Whiskyschrijver

Whiskyvrienden, dank voor de support aan Sietse!
Hij heeft nu ook een youtube filmpje gemaakt:
Hij heeft nu ook een youtube filmpje gemaakt:
0 x
Hi guys!
Druk met de campagne voor 'Make it at Bushmills' bezig en ik vind het geweldig om hier ook enthousiaste reacties (en stemmen) te zien!
Ik ben Sietse, 23y, zoon van Hans (maar daar waren jullie al achter geloof ik...). Mijn doel is om een maand met Colum van Bushmills te gaan werken en de eerste Neder-Ierse whiskey te gaan maken! Daarnaast wil ik de ervaring graag met de rest van de wereld delen.
De snelste manier om bij de stempagina te komen is door de volgende link te volgen: http://apps.facebook.com/bushmillsmakei ... ting/nl_NL
Het werkt inderdaad alleen met een Facebookinschrijving, c'est vrai. No sweat als daar bezwaren tegen zijn trouwens, maar mocht je nog mensen kennen met Facebook die niet gestemd hebben, mond-tot-mondreclame werkt erg goed!
Nogmaals dank en ik houd jullie op de hoogte van de resultaten!
Slainte,
Sietse
Druk met de campagne voor 'Make it at Bushmills' bezig en ik vind het geweldig om hier ook enthousiaste reacties (en stemmen) te zien!
Ik ben Sietse, 23y, zoon van Hans (maar daar waren jullie al achter geloof ik...). Mijn doel is om een maand met Colum van Bushmills te gaan werken en de eerste Neder-Ierse whiskey te gaan maken! Daarnaast wil ik de ervaring graag met de rest van de wereld delen.
De snelste manier om bij de stempagina te komen is door de volgende link te volgen: http://apps.facebook.com/bushmillsmakei ... ting/nl_NL
Het werkt inderdaad alleen met een Facebookinschrijving, c'est vrai. No sweat als daar bezwaren tegen zijn trouwens, maar mocht je nog mensen kennen met Facebook die niet gestemd hebben, mond-tot-mondreclame werkt erg goed!
Nogmaals dank en ik houd jullie op de hoogte van de resultaten!
Slainte,
Sietse
0 x
Welkom Sietse, en succes.
Ik lees zojuist op LinkedIn van een zekere Joshua Wortman (Amerikaan):
Dus wellicht is dat een kanaal dat je ook nog aan kunt boren ?!
Ik lees zojuist op LinkedIn van een zekere Joshua Wortman (Amerikaan):
Group: Whisky Enthusiasts schreef:I'm excited to announce that I'm a finalist to apprentice with Bushmills Master Distiller Colum Egan!! But I need your votes to get there! Thank you so much for your votes and for spreading the word.
Voting goes through August 12th. Link for video and to vote below. Thank you!
0 x
-
johan brugge
- Forum goeroe

Sietse, jongen. Mijn stem heb je.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Piet schreef:Ik lees zojuist op LinkedIn van een zekere Joshua Wortman (Amerikaan):
...
Bedankt voor de tip! Ik ben inmiddels lid van die group en heb een korte oproep gepost. Nogmaals dank voor de support allemaal!

0 x
Terug naar “Nieuwtjes en wetenswaar- en aardigheden”