Stand-in flessen in de woonkamer? (bijv. met thee)
Stand-in flessen in de woonkamer? (bijv. met thee)
Misschien is het hier al wel eens voorbijgekomen, maar voor de mensen die kun whiskies in kasten/kelders moeten verbergen omdat de woonkamer te zonnig/warm is, maar toch eigenlijk wel wat willen laten zien omdat ze het leuk/mooi/interessant vinden staan in de woonkamer.
Vul een aantal leeg gedronken flessen met thee, zo kun je toch een mooie whiskyhoek creëren zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van de whisky.
Vul een aantal leeg gedronken flessen met thee, zo kun je toch een mooie whiskyhoek creëren zonder dat het ten koste gaat van de kwaliteit van de whisky.
0 x
Re: Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?
OmeAnne schreef:Misschien is het hier al wel eens voorbijgekomen, maar voor de mensen die kun whiskies in kasten/kelders moeten verbergen omdat de woonkamer te zonnig/warm is, maar toch eigenlijk wel wat willen laten zien omdat ze het leuk/mooi/interessant vinden staan in de woonkamer.
Mwah, dat vind ik maar een beetje raar
4 x
Nou ja 'pronken' vind ik nou ook weer zoiets, maar stel nou dat je het heel mooi vindt staan in je vitrinekast, alleen dat het door de warmte voor de whisky beter is van niet, dan kun je het zo oplossen.
0 x
OmeAnne schreef:Nou ja 'pronken' vind ik nou ook weer zoiets, maar stel nou dat je het heel mooi vindt staan in je vitrinekast, alleen dat het door de warmte voor de whisky beter is van niet, dan kun je het zo oplossen.
Maar dat is wat ik dan bedoel met jezelf voor de gek houden. Ik vind het leuk om als ik op de bank zit, af en toe vanuit m'n ooghoeken naar mijn verzameling te kijken. Maar flessen gevuld met thee? Nee...
Laatst gewijzigd door thijs100 op 27 Jan 2015, 15:02, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Haha de eerste die bij jou stiekem een glaasje inschenkt komt voor een leuke verrassing te staan 
3 x
Soundwave schreef:Haha de eerste die bij jou stiekem een glaasje inschenkt komt voor een leuke verrassing te staan
Heb het tot nu toe alleen bij een fles Frysk Hynder gedaan afgelopen week, mijn broer zag dit weekend de fles staan en daar zat nog een beetje schuim in van de thee...dus hij de fles open en ruiken: Jasses, wat is er met deze whisky gebeurt!

1 x
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Weet je zeker dat het niet gewoon de Frysk Hynder was? 
6 x
Soundwave schreef:Weet je zeker dat het niet gewoon de Frysk Hynder was?
Vond je die niet te makkelijk???

0 x
OmeAnne schreef:Soundwave schreef:Weet je zeker dat het niet gewoon de Frysk Hynder was?
Vond je die niet te makkelijk???![]()
![]()
Als Messi zo'n inkoppertje krijgt neemt hij hem ook

1 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- Soundwave
- Whisk(e)y goeroe

Haha ja sorry, als ik het niet had gezegd was het wel iemand anders geweest inderdaad.
0 x
ligt het aan mij of heeft dit niets meer te maken met het onderwerp?
volgens mij kunnen de laatste 10 reacties naar een aparte hoek met de noemer thee weg ermee...
volgens mij kunnen de laatste 10 reacties naar een aparte hoek met de noemer thee weg ermee...
Laatst gewijzigd door Matti op 28 Jan 2015, 13:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mja, dat kan wel idd :)
Reden: Mja, dat kan wel idd :)
1 x
Re: Stand-in flessen in de woonkamer? (bijv. met thee)
Voor mij is het pas echt fout als je theepotten begint te vullen met whisky.
5 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”