Forum upgrade discussietopic

Dit is een test- en help-forum voor als je iets eerst uit wilt proberen en als we iets te melden hebben. Van tijd tot tijd wordt dit geschoond. Schroom dus niet om het te "vervuilen" met probeersels.
Vragen over bepaalde forum functies, hoe iets te doen etc.? Kijk eerst even in de uitgebreide help. Vind je niet het antwoord dat je zoekt stel je vraag dan hier.
edwinedje
Forum goeroe
Forum goeroe

Re: Forum upgrade discussietopic

Ongelezen berichtdoor edwinedje » 27 Jan 2015, 08:11

Ik kan het even niet meer terug vinden, maar er was een vraag over het automatisch verkleinen van foto's.

Wat een alternatief zou kunnen zijn is iets wat ik op een ander Forum heb gezien.

Dit was een "Spoiler Tag".
Alles wat dan tussen de [spoiler] tag stond [/spoiler] was verstop achter een linkje.
Door op het linkje te drukken kon je dan de spoiler tevoorschijn toveren.

Hiermee zou je (te) grote foto's kunnen verstoppen.
Of Matti kan dan zijn HWF-VBT hints verstoppen en eenieder kan dan zelf bepalen of hij de hint wil zien of niet.

Geen idee of die Tag nog bestaat binnen de huidige template en/of beschikbaar is voor deze template.
't Is maar een idee...

:Slainte
0 x
Afbeelding / Mijn Website met mijn Distillery Visits

Ik wil niet veel willen, want dan krijg je maar een deel...
...maar van de dingen die je niet wil krijg je altijd lekker veel. {Def P.}

Ik ben mezelf in principe dus dan ben ik in feite mij {Brainpower}

Long John
Senior
Senior

Ongelezen berichtdoor Long John » 27 Jan 2015, 10:58

edwinedje schreef:Ik kan het even niet meer terug vinden, maar er was een vraag over het automatisch verkleinen van foto's.

viewtopic.php?f=12&t=6863
0 x

Willem vd K
Whisk(e)y goeroe
Whisk(e)y goeroe

Ongelezen berichtdoor Willem vd K » 27 Jan 2015, 11:26

edwinedje schreef:Ik kan het even niet meer terug vinden, maar er was een vraag over het automatisch verkleinen van foto's.

Wat een alternatief zou kunnen zijn is iets wat ik op een ander Forum heb gezien.

Dit was een "Spoiler Tag".
Alles wat dan tussen de [spoiler] tag stond [/spoiler] was verstop achter een linkje.
Door op het linkje te drukken kon je dan de spoiler tevoorschijn toveren.

Hiermee zou je (te) grote foto's kunnen verstoppen.
Of Matti kan dan zijn HWF-VBT hints verstoppen en eenieder kan dan zelf bepalen of hij de hint wil zien of niet.

Geen idee of die Tag nog bestaat binnen de huidige template en/of beschikbaar is voor deze template.
't Is maar een idee...

:Slainte

Klopt, dit heb ik ook al eens gezien. Maar dan in een andere vorm. Alles tussen [spoiler]-tags verdween dan in een blok met zwarte achtergrond. Dus zwarte tekst op zwarte achtergrond. Je kon de tekst dan lezen door het te selecteren met je muis. Maar dit is op een tablet of smartphone natuurlijk weer irritant.
0 x
BAM! - ook op Facebook

Matti
Moderator
Moderator

Ongelezen berichtdoor Matti » 27 Jan 2015, 11:49

Spoiler tags zijn op zich handig, maar meer bedoeld voor, eh, spoilers (oftewel, informatie die je misschien niet wil lezen). Ik zal kijken of ik ze kan inbouwen.

Aan de afbeeldingen wordt gewerkt. Ik wacht op een plugin die in ontwikkeling is. Even geduld dus :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Terug naar “Test- en hulpforum”