Terwijl ik helemaal niet deelneem aan VBT-6.

Nino schreef:Nervositeit is van jullie berichten af te lezen

Peter87 schreef:Nino schreef:Nervositeit is van jullie berichten af te lezen
Nog heel eventjes

henri schreef:zei het vorige keer ook al; buiten weer de top-organisatie en heel veel plezier met zn allen vind ik die 24 uur wachttijd ook heel onnodig.
met de HEBT was het volgens mij rond 19 a 20 uur alle notes en mits mogelijk werd dan tussen 22-23 uur de uitslag gepunbliceerd.
dat werkte heel goed, geen of niet al teveel gedoe met hints enzo, gewoon 2 uurtjes nabespreken met zn allen en dan de uitslag te weten komen en daar met zijn alleen weer even verder op in gaan.
zoals gezegd verder echt heel tof weer allemaal en prachtige samples, maar de wachttijd mag korter..

henri schreef:daar kan ik me volledig in vinden. die 24 uur oke.. maar die hints...
edit, wat toelichting waarom ik de hints niet vind werken.
Niet iedereen maakt een studie van zijn/haar whisky-hobby/liefhebberij.
de manier van hints sluit je een groep van de deelnemers mee uit die zich niet constant inlezen op wat welke distleerderij doet en waarom, hoe ze het doen, wat ze allemaal uitbrengen etc..
de discussie na de hints is er 1 die vaak alleen de gevorderden verder kunnen voeren en ik neem aan dat dat niet de bedoeling is.
begrijp me niet verkeerd, ik ben iemand die veel dingen uit een enthousiasme doet, en ik geloof dat matti o.a die hints ook zo plaatst vanuit het persoonlijk enthousiasme, maar daarmee vergeet dat niet iedereen die meedoet een whisky-expert is.
denk dat mathijs dat ook begrijpt, dat je dmv de soort hints je je wel erg richt op de mensen die zich al hebben ingesturdeerd de complete whisky-industrie, want een ander kan er gewoonweg al niet meer over meepraten. dat vind ik jammer
sorry voor de lange toelichting, hoop dat jullie mijn intentie juist lezen
ik wil niets afzeiken, ik wil het toeganklijk zien net als ik meen de organisatie

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten