Tom2 schreef:Normaen schreef:En niet te vergeten; marketingkosten
Hij spreekt over omzet mijn beste, niet over winst ! ( Nu strikt gezien zit ik dan zelf ook mis met mijn BTW. )
Ach natuurlijk
Gelijk heb je.Tom2 schreef:Normaen schreef:En niet te vergeten; marketingkosten
Hij spreekt over omzet mijn beste, niet over winst ! ( Nu strikt gezien zit ik dan zelf ook mis met mijn BTW. )
Gelijk heb je.

Ruud2612 schreef:Zijn er al mensen die prijzen hebben horen vallen voor de Odin?
Zo gaat bv de Mitra 255,- vragen. (Belachelijk)
totalatool schreef:Ruud2612 schreef:Zijn er al mensen die prijzen hebben horen vallen voor de Odin?
Zo gaat bv de Mitra 255,- vragen. (Belachelijk)
Verwachtte je dan echt dat deze niet de duurste van de reeks zou worden? Ze gaan hier bij HP natuurlijk een slaatje uit slaan, dus het ligt echt niet aan de Mitra.
Ruud1987 schreef:Van de 265 zal wel 200 naar HP gaan.
200x17000= 3,4 miljoen; das een beste omzet
kefkef schreef:Ruud1987 schreef:Van de 265 zal wel 200 naar HP gaan.
200x17000= 3,4 miljoen; das een beste omzet
maak er maar 350 van dan dus 350x17000=5950000
http://www.luxuriouswhisky.nl/whisky_de ... d=64&pid=1
Tom2 schreef:http://nl.delhaizewineworld.com/F-10002-wijnen/P-21950-highland-park-island-single-malt-scotch-whisky-18y-_-70cl
Highland Park 18:
In de Delhaize momenteel verkrijgbaar voor net geen 75 €

Long John schreef:Highland Park 18y te koop voor ~75 €.
Highland Park Odin (16y) te koop voor ~265 €.
Waarom zouden ze nog "gewone" HP 18y verkopen ?
Terug naar “Schotse single malt (Scottish Single Malt)”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten