Tom2 schreef:Vanaf februari ga ik mezelf een maandelijks budget opleggen!
Ik ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.
Nieuwste aanwinst: Bunnahabhain 1968 TWA 'Sea Life'. Me happy!

Tom2 schreef:Vanaf februari ga ik mezelf een maandelijks budget opleggen!

ElwinB schreef:Via Whiskysite alsnog de Bourbon besteld en ontvangen. Ook een Benromach 10 en Hakushu Distillers Reserve meebesteld. Die laatste onlangs in Japan geproefd en was erg verrast over de smaak. Nu even meegepakt in een aanbieding. Echt een prima whisky.

DramdrummerTom schreef:Wederom heb ik de whisky fassle gekocht bij mijn favoriete Duitse beddengoedzaak de Gailing Schlafkultur.

vmk schreef:Weer eens een CS Imperial 1995 aangeschaft, hopelijk kan deze concurreren met de Bert versie.
Daarnaast staan er nog een Littlemill 1992 HB en een Auchentoshan 1992 W-F op me te wachten.

thijs100 schreef:vmk schreef:Weer eens een CS Imperial 1995 aangeschaft, hopelijk kan deze concurreren met de Bert versie.
Daarnaast staan er nog een Littlemill 1992 HB en een Auchentoshan 1992 W-F op me te wachten.
Die had ik gisteren bijna meegenomen bij Van Wees

johan brugge schreef:Tom2 schreef:Vanaf februari ga ik mezelf een maandelijks budget opleggen!
Ik ben benieuwd hoe lang je dat gaat volhouden.
Nieuwste aanwinst: Bunnahabhain 1968 TWA 'Sea Life'. Me happy!![]()
vmk schreef:thijs100 schreef:vmk schreef:Weer eens een CS Imperial 1995 aangeschaft, hopelijk kan deze concurreren met de Bert versie.
Die had ik gisteren bijna meegenomen bij Van Wees
'Bijna' Thijs? Why 'bijna'?

nigel_tufnel schreef:Ik weet niet of je deze al geproefd hebt maar 't is een aanrader
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten