miniatuur

Suggesties ter verbetering van website of forum kunnen hier gedaan worden. Ook zaken m.b.t. de site passen hier. Het is uiteindelijk aan de beheerder om te beoordelen en bepalen wat er wanneer wordt doorgevoerd.
Gebruikersavatar
Long John
Senior
Senior
Berichten: 167
Lid geworden op: 06 Jan 2015, 16:57

miniatuur

Ongelezen berichtdoor Long John » 23 Jan 2015, 16:13

Is het mogelijk om in een bericht een foto als miniatuur toe te voegen ?
En als je er dan op klikt zie je het normale formaat.
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: miniatuur

Ongelezen berichtdoor Matti » 23 Jan 2015, 16:15

Nee, niet automatisch.
0 x
Matthijs, whiskynerd.

Gebruikersavatar
Long John
Senior
Senior
Berichten: 167
Lid geworden op: 06 Jan 2015, 16:57

Re: miniatuur

Ongelezen berichtdoor Long John » 23 Jan 2015, 16:43

Op sommige andere fora kan dat namelijk wel. Ik vind het wel handig om te voorkomen dat een topic zo "uitgerekt" wordt, door al die grote foto's.
Wellicht een idee voor een volgende update ?
0 x

Gebruikersavatar
Matti
Moderator
Moderator
Berichten: 4435
Lid geworden op: 25 Okt 2011, 23:00
Locatie: Zutphen

Re: miniatuur

Ongelezen berichtdoor Matti » 23 Jan 2015, 17:28

Ik zal eens kijken wat ik kan doen met de instellingen :)
0 x
Matthijs, whiskynerd.


Terug naar “Suggesties ter verbetering van de website en het forum”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten