Rochefort 10 van 11,3 % vol ...ken ik niet maar klink interessant. 11,3% is ook wel heel veel van het goede
trusten....

, hmm... m'n maag is niet op volle sterkte terug...
johan brugge schreef:Even geen zin in een whisky maar een echt heel lekker Belgisch bier: Rochefort 10 van 11,3 % vol. Fantastisch gewoon! Niet gekoeld, maar op kamertemperatuur geserveerd. Anders verdoezelt de koude de smaken van het bier.

Jock schreef:Vanwege het extreem weer doe ik zelfs één ijsklontje erin

Jock schreef:Als Nederland tegen Duitsland moet spelen in de halve of hele finale, denk ik niet dat mijn hartje dat trekt.
Ik heb vanaf het begin gezegd: Duitsland - Nederland! Piet schreef:Ik erger me wel helemaal groen en geel aan het full-screen FI... -logo dat soms om de minuut in beeld is![]()
Welk logo? Groen-geel... Brazilië?! 

JayDie schreef:Piet schreef:Ik erger me wel helemaal groen en geel aan het full-screen FI... -logo dat soms om de minuut in beeld is![]()
Ehh...? Que?Welk logo?

JayDie schreef:JayDie schreef:Gisteren zat ik voetbal te kijken en bij herhalingen het FI.. logo door het beeld komen... Bedoelde je dat?! Wat mij betreft absoluut niet storend, daar het om herhalingen gaat... Vind het zelfs wel mooi gedaan!![]()
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten