henri schreef:
toch ook nog even dank aan de sponsor!
Haha we dachten 't zelfde .
henri schreef:
toch ook nog even dank aan de sponsor!
Matti schreef:In de marketing rond de nieuwe bottelingen van Craigellachie wordt de zwaveligheid van de new spirit behoorlijk benadrukt, ik vermoed dat we bij de bloggers een gevalletje 'ene oor in, pen uit' zien
En dat maakt zo'n blinde tasting idd ERG leuk vergelijkingsmateriaal!
EMalt schreef:Matti schreef:In de marketing rond de nieuwe bottelingen van Craigellachie wordt de zwaveligheid van de new spirit behoorlijk benadrukt, ik vermoed dat we bij de bloggers een gevalletje 'ene oor in, pen uit' zien
En dat maakt zo'n blinde tasting idd ERG leuk vergelijkingsmateriaal!
Oh, ik dacht dat ze onderling wellicht afspraken maakten om te proberen niet voor schut te gaan.
voor Matthijs en Bart, erg leuke vangst! Als dit een voorbode is...

De Craigellachie 23yo net open getrokken. Tis echt niet zo dat ik elke 90+'er van Serge automatisch ook geweldig vind, maar dit is echt bullseye! Bart, ik ben erg benieuwd wat jij van deze zou vinden als Clynelish liefhebber.
Soundwave schreef:Wel grappig om mezelf nog even te quoten in oktober na de aanschaf van de 23yoDe Craigellachie 23yo net open getrokken. Tis echt niet zo dat ik elke 90+'er van Serge automatisch ook geweldig vind, maar dit is echt bullseye! Bart, ik ben erg benieuwd wat jij van deze zou vinden als Clynelish liefhebber.

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten