Wat als de volgende sample's ook zo verrassend zijn...!!!

Matti schreef:De identiteit van het sample is bekend! Het is:
Craigellachie 19yo (OB, 46%)
Dit is een travel retail botteling (koop maar vast een vliegticket) en gaat voor rond de €120 over de toonbank (voor een literfles). Hij is zó nieuw, dat hij nog niet eens op whiskybase staat.

Peter87 schreef:Mijn schoonouders gaan binnenkort op vakanetie en ik denk dat ik ze toch maar een flesje mee laat nemen.
Wel gek dat die reviewers de waxyness niet echt eruit halen terwijl die hier door veel mensen wel duidelijk werd waargenomen.
Zelfs door mij terwijl het de eerste keer was dat ik zoiets in een whisky proefde en het niet goed wist hoe ik het moest noemen.
. Ook handig om nu te weten dat ik deze voorbij kan lopen. Ik wordt er niet erg warm van, maar dat is gelukkig persoonlijk (meer over voor de anderen
.
Willem vd K schreef:[...] Overigens vond ik 'm lekker, maar €120-lekker? Nee, helaas. Voor €50 had ik 'm direct gekocht.

EMalt schreef:Ik had er nog geen eerder uit deze serie geproefd, dus erg leuk om geproefd te hebben, goede keuze. Ook handig om nu te weten dat ik deze voorbij kan lopen. Ik wordt er niet erg warm van, maar dat is gelukkig persoonlijk (meer over voor de anderen
).
Valt wel op dat de 'pro's' het allemaal over sulphur/zwavel hebben, dat is vrijwel niemand hier opgevallen toch? Ik heb er iig niets van gemerkt.
Op naar nummer 2.
Grtz,
EMalt
EMalt schreef:[...] Valt wel op dat de 'pro's' het allemaal over sulphur/zwavel hebben, dat is vrijwel niemand hier opgevallen toch? Ik heb er iig niets van gemerkt[...]

Terug naar “HWF Virtuele Blind Tasting-6”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten