Moest wel meteen aan Piet denken toen ik het Facebook icoontje rechtsboven zag.
Enig idee hoe het met Piet is?



/ Mijn Website met mijn Distillery VisitsMatti schreef:whiksy schreef:wat ik wel mis van de mobiele versie: vanuit 'toon nieuw berichten' tikte je op een topic en kom je bij het laatste nieuwe bericht.
Nu moet je precies op dat kleine icoontje mikken, anders kom je bij het eerste bericht. Op mn mobiel niet makkelijk.
Yup, dat is de killer feature van die mobiele template. Ik zal morgen eens kijken of ik de klikbare icoontjes wat groter kan maken.


Caledonians schreef:Op de mobiele versie kan je niet meer zien door wie en hoelaat het laatste bericht is geplaatst. Als ik tussendoor het forum check via mn mobiel kan je nu via "Nieuwe berichten" niet snel meer zien of er daadwerkelijk nieuwe berichten zijn geplaatst. Is dit nog aan te passen/toe te voegen?


whiksy schreef:Nu moet je precies op dat kleine icoontje mikken, [...] Op mn mobiel niet makkelijk.

whiksy schreef:Caledonians schreef:Maar je ziet ook aan de kleur van het icoontje vóór het topic of er daadwerkelijk een nieuw bericht is geplaatst.



ElwinB schreef:M'n complimenten Matthijs! Ziet er heel goed uit. Vooral de mobiele versie, van waaruit ik dit bericht nu tik, is een enorme stap voorwaarts.

Alwin schreef:Is het nu mogelijk om je berichten te wijzigen zonder tijdslimiet?
Terug naar “Test- en hulpforum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten