Hoeveel open flessen in je collectie ?
Hoeveel open flessen in je collectie ?
Ik was de collectie van een van de leden van het forum op whiskybase aan het bewonderen.
Buiten het feit dat ik achteroverviel van zijn duurste fles (voor 3 van die flessen koop ik een appartement), ook van het aantal flessen dat open stonden.
Nu moet ik bekennen dat ik minstens op even goede of slechte weg ben... het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb zonet nog een Glennfarclas 25YO opengetrokken ... wauw!
Hoeveel flessen heb jij openstaan ?
Buiten het feit dat ik achteroverviel van zijn duurste fles (voor 3 van die flessen koop ik een appartement), ook van het aantal flessen dat open stonden.
Nu moet ik bekennen dat ik minstens op even goede of slechte weg ben... het is maar hoe je het bekijkt.
Ik heb zonet nog een Glennfarclas 25YO opengetrokken ... wauw!
Hoeveel flessen heb jij openstaan ?
0 x
Re: Hoeveel open flessen in je collectie ?
Nu nog 47, het waren er tot voor kort 72, maar zover laat ik het niet meer komen!
Denk dat het ideale voor mij rond de 30 is, maar dan wel volledig mijn smaak, en samples om te proberen.
Denk dat het ideale voor mij rond de 30 is, maar dan wel volledig mijn smaak, en samples om te proberen.
0 x
Ik heb momenteel 10 flessen openstaan. Is voor mijn doen eigenlijk al te veel.
Ik wil normaal gezien nooit meer als 3 a 4 flessen open hebben staan.
Ik wil normaal gezien nooit meer als 3 a 4 flessen open hebben staan.
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
- laddie teun
- Top bijdrager

ca. 730 op dit moment. Nou ja open staan. Ze zijn natuurlijk wel netjes afgesloten 
0 x
Uw persoonlijk reisadviseur voor al uw reiswensen: http://www.thetravelclub.nl/teunvanwel
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
Whiskysamples: www.mywhiskysamples.com
-
johan brugge
- Forum goeroe

Ik had doorgaans ongeveer 30 open flessen. Keuze genoeg dus, maar de laatste maanden waren er dat bijna 40 dacht ik. Nu staan er 'nog maar' 27 flessen meer open. Ik denk dat ik nog 1 of 2 flessen ga leeg drinken. Dan zijn de doordrinkers eruit en hou ik enkel nog toppers over. Wat er dan nog zal bijkomen zullen eerder goedkopere, maar desalniettemin, erg lekkere (al dan niet recentere) whisky's zijn.
0 x
The only thing that tastes good in whisky is more whisky.
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Les injures sont les raisons de ceux qui ont tort
Ik probeer het onder de 30 te houden. Op dit moment zit ik op 32, maar er staan ook al weer 5 flessen in het 'laatste restjes, moet nu echt op'-schap, dus dat verandert snel 
0 x
Matthijs, whiskynerd.
Ik zat op 60 open flessen. Inmiddels ook wat teruggebracht naar 35.
0 x
Ik zit aan tien open flessen op een collectie van twintig. Is voor mij voldoende en het absolute maximum. Er moet eerst iets leeg voordat ik terug iets open trek.
0 x
- avdboom
- Top bijdrager

Ik heb er 9 open en dat vindt ik zat met mijn consumtie, ik ga 10 als max aanhouden.
Ik verwacht snel nog wat leeg te maken zodat ik weer wat open kan trekken
. Ik heb ook 1 van die negen waar pas drie kleine drams uit zijn als dicht nog even weg gezet tot een andere fles in dezelfde stijl leeg is, om te voorkomen dat deze beiden erg lang minder dan half vol gaan staan.
Ik verwacht snel nog wat leeg te maken zodat ik weer wat open kan trekken
0 x
momenteel +/- 190 open
wel ga ik binnenkort waarschijnlijk via het aanbod gedeelte van dit forum een hoop samples aanbieden en ga ik bepaalde flessen eerst zelf legen, zo kan ik het aantal ook wat gaan reduceren
wel ga ik binnenkort waarschijnlijk via het aanbod gedeelte van dit forum een hoop samples aanbieden en ga ik bepaalde flessen eerst zelf legen, zo kan ik het aantal ook wat gaan reduceren
0 x
Op dit moment 7 flessen open.
Zei laatst al tegen mn vrouw " wil je binnenkort eens 3 drams inschenken voor me zonder dat ik zie wat het is?" Kijken waar ik op dit moment sta
Zei laatst al tegen mn vrouw " wil je binnenkort eens 3 drams inschenken voor me zonder dat ik zie wat het is?" Kijken waar ik op dit moment sta
0 x
henri schreef:momenteel +/- 190 open
190?!
0 x
- totalatool
- Forum goeroe

DennisLB schreef:henri schreef:momenteel +/- 190 open
190?!![]()
Berichtje van Teun gemist?
0 x
totalatool schreef:DennisLB schreef:henri schreef:momenteel +/- 190 open
190?!![]()
Berichtje van Teun gemist?
Naar boven gegaan, want had het inderdaad gemist. 730 flessen open, wow!!!!!!!
0 x
Terug naar “De "Gouden Godendrank" in de volle breedte”