het wil me maar niet lukken om een avatar toe te voegen
als er iemand is die even tijd heeft?!
thnx alvast
gr.
Nino
Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:09

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Jan 2015, 20:11

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:14

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Jan 2015, 20:23
Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:31

Ongelezen berichtdoor daytona955 » 05 Jan 2015, 20:33

Ongelezen berichtdoor Nino » 05 Jan 2015, 20:38
Terug naar “Test- en hulpforum”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast

