JayDie schreef:een 'simpele' Palm. Of heb ik het nu volgens jou over de Johnnie Walker Red onder de bieren...
Je slaat de nagel op de kop,JD. Net wat ik vind van de Hoegaarden Das trouwens.

JayDie schreef:een 'simpele' Palm. Of heb ik het nu volgens jou over de Johnnie Walker Red onder de bieren...

johan brugge schreef:Wacht tot zondag. Dan is het onze beurt en als je de peilingen mag geloven zal het heftig daveren op onze politieke grondvesten (althans in Vlaanderen). Ik ben benieuwd hoelang het nu zal duren eer we dan een nieuwe regering hebben en vooral hoelang ze deze keer zal overleven.
johan brugge schreef:Wat heb ik gezegd? Jullie hadden een 'politieke aardverschuiving'. Bij ons is het een tsunami geworden.

Piet schreef:Zal me benieuwen wie het eerst een kabinet gevormd heeft of herverkiezingen krijgt....
JayDie schreef:I_SPEY schreef:Als ik met m'n vrouw in Engeland ben, drinken wij beide 'n heerlijke Cider - Strongbow
Strongbow... dat is toch, net als Jillz, 'gewoon' van Heineken? Daarvoor hoef je niet naar Engeland!
In de UK is er al langer een cidertrend en daar zijn steeds meer vrouwen het gaan drinken.

I_SPEY schreef:Wilt U niet zo denigrerend zijn, heer JD, trouwens wat kan mij het schelen, als het gewoon van Heineken is, wil jij dan dat ik me eerst realiseer wie wat heeft gemaakt, in of buiten onze landsgrenzen, als m'n vrouw en ik het op dat moment gewoon lekker vinden. (...)
Nee hoor, Jaydie, ik maak gewoon even 'n dolletje met je, niets onaardigs in de zin!

) een wereldreis gaan maken met hun boot, "De Stamper".

Piet schreef:En dan zonder woonadres in Nederland ook nog proberen zaken te doen met de Belastingdienst .... daar is echt moed voor nodig

JayDie schreef:Johan, misschien een keer een fysieke kroegentocht houdenVanmiddag een Palmpje gedronken.

Syco schreef:Syco schreef:Ik ga donderdag een dagje uit naar Den Bosch, en ik kan me herinneren dat daar wel een leuke slijterij zat.Jock schreef:Dan bedoel je zeker De Whisky Koning?
Ik kende de whiskykoning nog niet!

Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten