Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?
Re: Hoe ziet jouw Whisky-hoek/kast eruit?
Gisteren bij de Ikea een nieuwe kast aangeschaft. Ik heb er zelf LED-verlichting in gemaakt om het af te maken.
Enorm blij met het resultaat

Enorm blij met het resultaat

2 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
Well I woke up Sunday morning, with no way to hold my head that didn’t hurt
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Ja dat klopt idd. Hij stond er ook in het grijs
0 x
Whiskydudes
Whisky drinken is net als Bbqen. Als je haast hebt moet je er niet aan beginnen!
And the beer I had for breakfast wasn’t bad so I had one more for dessert.-Johnny Cash
Peter87 schreef:Ja dat klopt idd. Hij stond er ook in het grijs

0 x
Oud dressoir uit 1935 ongeveer, gevuld met whisky..zoveel dat het ernaast ook al staat...
- Bijlagen
-
- image.jpg (1.35 MiB) 3958 keer bekeken
0 x
Ter veld schreef:ziet er strak uit
Thanks. Ik kan er eerlijk gezegd m'n ogen nog steeds niet vanaf houden.
Ik had eerst al m'n flessen op een klein kastje allemaal op elkaar gepropt staan. het was niet lelijk ofzo maar het straalde ook niets uit.
Ik vind dit eruit zien als iets dat je in een luxe whisky slijter ziet.
Ben er echt blij mee.

0 x
Whiskydudes
Thanks. Ik kan er eerlijk gezegd m'n ogen nog steeds niet vanaf houden.
Ik had eerst al m'n flessen op een klein kastje allemaal op elkaar gepropt staan. het was niet lelijk ofzo maar het straalde ook niets uit.
Ben er echt blij mee.
[/quote]
daar mag je ook zeker wel trots op zijn
Ben er echt blij mee.
[/quote]daar mag je ook zeker wel trots op zijn

0 x
Mooi topic! Die whisky-kelder / mancave is briljant, die moet er ooit nog eens komen!
Tot die tijd hou ik het bij de spaarzame ruimte die ik (student zijnde) op m'n kamer heb. De lege flessen zijn meteen decoratie (geen foto van), er is een Highland Park ''dingetje'', en de flessen waar nog whisky, cognac of bourbon in zit staan in- en bovenop de boekenkasten, en de plank erboven.

Foto's kunnen beter, maar met inachtneming van de slechte belichting en de ''heb-nu-geen-zin-om-statief-op-te-stellen'' bui kan het ermee door!
Vandaag de plank boven de boekenkasten gehangen (vanwege een ernstige vorm van teveel whisky kop... uuh, ruimtegebrek!). Het zal niet lang meer duren voor het volgende issue m.b.t. ''ruimtegebrek'' ontstaat ben ik bang...
Tot die tijd hou ik het bij de spaarzame ruimte die ik (student zijnde) op m'n kamer heb. De lege flessen zijn meteen decoratie (geen foto van), er is een Highland Park ''dingetje'', en de flessen waar nog whisky, cognac of bourbon in zit staan in- en bovenop de boekenkasten, en de plank erboven.

Foto's kunnen beter, maar met inachtneming van de slechte belichting en de ''heb-nu-geen-zin-om-statief-op-te-stellen'' bui kan het ermee door!
Vandaag de plank boven de boekenkasten gehangen (vanwege een ernstige vorm van teveel whisky kop... uuh, ruimtegebrek!). Het zal niet lang meer duren voor het volgende issue m.b.t. ''ruimtegebrek'' ontstaat ben ik bang...

2 x
Mijn honk...
- Bijlagen
-
- WP_20141220_009.jpg (2.18 MiB) 3864 keer bekeken
1 x
Mn verzameling sinds een jaar..
- Bijlagen
-
- 1420311758816.jpg (2.45 MiB) 3803 keer bekeken
0 x
Nino schreef:Waarom is die foto nou op z'n kant :s
Is maar net hoe de foto geschoten is.

1 x
Terug naar “Alle overige onderwerpen die niet passen onder een andere rubriek”